پیوستن نابغه 9 ساله اردبیلی به پرسپولیس نهایی شد

برنامه های ویژه برای مسی فوتبال ایران

در لیگ برتر ناامید نیستیم

گل محمدی: با انتخاب دایی مخالفان پرسپولیس به هدفشان نرسیدند

ماه ها از برکناری یحیی گل محمدی از پرسپولیس می گذرد اما این مرب همچنان درباره پرسپولیس صحبت می کند.
کد خبر: ۶۰۵۳۸۹
گل محمدی: با انتخاب دایی مخالفان پرسپولیس به هدفشان نرسیدند

سایت جام جم ورزشی- گل محمدی امروز گفت و گویی را با برنامه ورزش و مردم کرد. وی دربار ه شرایط تیم تحت هدایتش یعنی نفت تهران گفت: نباید به چهارمی دل خوش کنیم و هنوز کار زیادی تا پایان فصل داریم، پیروز اخیرمان مقابل فولاد بسیار شیرین بود و به بازیکنانمان گفتم تنها تیمی که می‌تواند در اهواز فولاد را شکست دهد ما هستیم.

وی در مورد کسب مقام در لیگ برتر عنوان کرد: ناامید نیستیم، تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و چیزی از حریفانمان کم نداریم، در دو فصل اخیر دو مقام پنجمی داشتیم و اگر به خودباوری برسیم می‌توانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، اظهار داشت: جام حذفی برای تیم‌هایی است که شانس زیادی در لیگ ندارند. این مسابقات فرصت خوبی است تا آنها بتوانند به مقام قهرمانی برسند.

وی در مورد اینکه آیا هنوز هم حسرت فینال جام حذفی سال قبل با پرسپولیس مقابل سپاهان را می‌خورد، عنوان کرد: حرف ناگفته زیاد است اما نمی‌شود داغ مردم را تازه کرد. در آن بازی روی اشتباهات فردی دو گل دریافت کردیم اما اتفاقات بعد از بازی ما را بیشتر ناراحت کرد.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا از محمد رویانیان ناراحت است، خاطر نشان کرد: رویانیان در جهت موفقیت تیم کار می‌کرد و زحمت زیادی می‌کشید اما بعد از بازی با سپاهان اتفاقات ناراحت‌کننده‌ای افتاد، اینکه تمام مخالف‌های من را جمع کردند و از آنها نظر خواستند. آنها دوست نداشتند یک مربی جوان در پرسپولیس موفق شود، شاید اینکه همان ابتدا از من انتقاد نمی‌کردند دلیلش آن بود که فکر می‌کردند ما نمی‌توانیم نتیجه بگیریم اما خدا را شکر سال بعد هم آنها به منافع خود نرسیدند و علی دایی سرمربی تیم شد. پرسپولیس امسال تیم خوبی دارد، امیدوارم قهرمان شوند و سهمیه بگیرند.

وی تأکید کرد: پرسپولیس تغییرات زیادی داشته و تیم هر چقدر جلوتر برود هماهنگ‌تر می‌شود، امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در مورد اینکه قبل از بازی با پرسپولیس برای دایی کری خوانده بود و اعلام کرده اگر گل بزند مشتش را گره نمی‌کند، خاطر نشان کرد: یک خبرنگار از من پرسید آیا پس از گل می‌پری که من گفتم نه، به هر حال فوتبال هم حرفه‌ای است اما وقتی گل زدیم روی نیمکت نشستم و تکان نخوردم.

سرمربی نفت تهران در مورد حواشی اخیر داوری گفت: در این چند هفته از داوری راضی بودم و جوان‌های خوبی را آورده‌اند، جا دارد از مسئولان کمیته داوران تشکر کنم البته در این بین مشکلاتی نیز وجود داشته است.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا پیشنهاد مالی از سوی داوران به او نیز شده است، عنوان کرد: نه این بحث برای من اتفاق نیفتاده است، شاید در تیم‌های دیگر این مسائل بوده باشد به هر حال در هر قشری چنین مشکلاتی وجود دارد، هجمه‌ها نسبت به فوتبال زیاد است، در هر جایی که پول و امکانات باشد افرادی می‌آیند که از آن استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که از فولاد و نفت تهران بازیکنی به تیم ملی دعوت نشده است، خاطر نشان کرد: از یک جهت به فولاد حق می‌دهم و از یک جهت هم باید به کارلوس کروش حق دهیم، وقتی مربی بزرگی را به تیم  ملی آوردیم باید به او وقت بدهیم تا کارش را انجام دهد. در هر دوره‌ای در مورد لیست تیم ملی حرف و حدیثی وجود داشته و این بحثی نیست که حل شدنی نباشد.

گل‌محمدی در مورد مشکل سوشا مکانی و اینکه به بیرانوند بازی می‌دهد، عنوان کرد: پس از آن مشکلاتی که به وجود آمد سوشا مکانی مدتی است که در تمرینات تیم شرکت می‌کند، در این هفته‌های بیرانوند خیلی خوب کار کرده و تنها یک گل خورده است، او حتی در مقابل فولاد خوزستان بازی بسیار خوبی انجام داد و باعث پیروزی ما شد. سوشا هم بازیکن باغیرتی است، او نفت را دوست دارد، با وجود پیشنهادات خوبی که در ابتدای فصل داشت با قبول قرارداد کمتری در نفت باقی ماند.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه کدام تیم‌ها شانس قهرمانی دارند، تصریح کرد: فولاد را خیلی خوب دیدم، تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال هم شانس قهرمانی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها