جام جم آنلاین: ملی گراهای هند و شغل جدیدی پیدا کرده اند.آنان می گویند با داروهایی که با ادرار گاو درست می کنند می توانند همه بیماری ها از یبوست تا سرطان ، اسهال تا بیماری قند را درمان کنند.
کد خبر: ۶۰۳۹۳

به گزارش آسوشیتدپرس ، بسیاری از هندوها هم معتقدند که این داروها ارزش درمانی فراوانی دارند.
در غرفه ای در مرکز حزب بهارتیا جاناتا در دهلی نو ، داروهای فراوانی به صورت قرص ، شربت کرم و پودر با عنوان کلی «گوراتنا» یا «جواهرات گاو» فروخته می شوند.
اس.پی شارما یکی از مسوولان این حزب که تا سال گذشته بر هند حکومت می کرد گفت : این داروها خیلی خوب و موثر است باید امتحان کنید.دخترم با یکی از این کرمها از جوشهای صورت خود خلاص شد.
شارما گفت دخترم همه چیز را امتحان کرد اما فایده نداشت این یکی دارد معجزه می کند.
هفته گذشته یک بسته خریدم و حالا آمده ام یکی دیگر بخرم! برای ساخت این داروها از کره ، شیر ، ادرار و مدفوع گاو استفاده می شود.
«پور و شوتام توشنیوال» دبیر کل شرکت تعاونی که این مواد را می سازد گفت کارگران اینجا از روش کاملا علمی براساس پزشکی گیاهی باستانی هند معروف به «ایورودا» پیروی می کنند.
توشنیوال گفت هندی ها دارند پی می برند که داروهای مدرن فایده ای ندارد(!) به علاوه جیب آدم را هم حسابی خالی می کنند.
اگر چه بسیاری از دانشمندان و پزشکان هندی به تاثیر بعضی از داروهای گیاهی قدیمی اعتقاد دارند عده کمی از آنان باور می کنند که ادرار گاو تاثیر آنها را بیشتر کند.
گاو از نظر بیش از 800 میلیون هندو مقدس است. گرانترین این داروها مایعی است که با استفاده از ادرار گاو ساخته شده و گر چه برای درمان سرطان است قیمت مقدار لازم برای مصرف یک ماه 1.8 دلار است که در بطری های پلاستیکی عرضه شده و تاریخ انقضا هم ندارد.
مانوچ کومار مدیر غرفه گفت : این داروها تاریخ انقضا ندارند چون فاقد موادشیمیایی هستند.
کومار گفت استقبال مردم از این داروها خیلی خوب بوده و یک نوع قرص که بیماری های کبدی ، قند ، بواسیر و آسم را درمان می کند ، بیشتر از داروهای دیگر مشتری داشته است!.

تخم مرغ دم دار!
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها