هشدار یک سایت کره ای به اف سی سئول

آبی ها به جای آندو و نکونام 80 هزار تماشاگر دارند

یک سایت کره ای در گزارشی ضمن بررسی شرایط استقلال به تیم اف سی سئول هشدار داده مراقب استقلال و انگیزه هایش باشد.
کد خبر: ۶۰۱۳۲۱
آبی ها به جای آندو و نکونام 80 هزار تماشاگر دارند

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ این سایت ورزشی کره ای که lifeinkorea نام دارد در بخشی از گزارش تحلیلی خود آورده است: « استقلال در سئول شکست سختی را برابر اف سی سئول پذیرا شد اما مسلما آنها هرگز این شکست را پایان راه خود نمی دانند.»

این گزارش در ادامه آورده است: « اگر استقلال در سئول شکست نمی خورد انگیزه های بازیکنان این تیم شاید بیشتر نمی شد. این شکست انگیزه استقلالی ها را برای پیروزی بیشتر کرده است که این می تواند برای سئول خیلی خطرناک باشد. »

در ادامه این گزارش می خوانیم:« استقلال دو مهره اصلی خود را در اختیار ندارد اما آنها در بازی روز چهارشنبه چیزی دارند که در بازی رفت از آن بی بهره بودند؛ 80 هزار تماشاگر! بازی کردن سئول در ورزشگاه آزادی آن هم مقابل 80 هزار تماشاگر که البته ممکن است حتی تعدادشان افزایش یابد خیلی خطرناک و غیر قابل باور است. نخستین مشکل سئول در تهران این تعداد هوادار خواهد بود.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: « سئول همانقدر برای رسیدن به فینال آسیا انگیزه دارد که استقلالی ها از این انگیزه برخوردار هستند. هر دو تیم می خواهند به فینال آسیا برسند ، البته هر دو شرایط متفاوتی دارند. سئول در بازی رفت با نتیجه ای که به دست آورد شانس اول صعود است اما استقلالی ها با اتکا بر انگیزه و البته حمایت تماشاگرانشان می توانند همچنان امیدهای خود را حفظ کنند. استقلال چهارشنبه خیلی خطرناک است، سئول باید از این خطر عبور کند. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها