در آینده حرف های بیشتری برای گفتن دارم

جهانبخش: هدف بعدی ام بوندسلیگاست

پس اولین حضور ثابت در ترکیب نایمخن

جهانبخش : شگفت زده شدم

پس از اولین حضور ثابت علیرضا جهانبخش در ترکیب تیم نایمخن و بازی درخشان او در این تیم هلندی رسانه های این کشور به او لقب الماس ایرانی داده اند.
کد خبر: ۶۰۱۰۸۹
جهانبخش : شگفت زده شدم

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ او در بازی برابر دنهاگ از مصدومیت دان سورن نهایت استفاده را برد و به ترکیب تیمش اضافه شد و توانست بازی زیبایی از خودش به نمایش بگذارد.

گزیده صحبت های جهانبخش را پس از اولین بازی ثابت در ترکیب نایمخن در ادامه می خوانید:

* خودم هم شگفت زده شدم، اما در عین حال از این که این فرصت به من داده شد خیلی خوشحال شدم. مربی قبل از بازی به من گفت باید در این بازی نهایت استفاده را بکنم و قدرت و توانایی‌ام را نشان دهم.

* تا جایی که می توانستم سعی کردم که از این فرصت نهایت استفاده را کنم. این اولین تجربه حضور من در نایمخن در لیگ هلند بود. خیلی از عملکردم در این دیدار ناامید نیستم. البته فکر می‌کنم تساوی در این دیدار برای تیم ما نتیجه‌ خوبی بود.

* محیط و فرهنگ جدید، غذاهای مختلف، شیوه متفاوت زندگی و یک زبانی که اصلا از آن سر در نمی‌آورید، باعث شده است نگرانی و اضطراب زیادی در من به وجود آید. اما غذا برای من مهم نیست. همزمان دارم زبان هلندی هم یاد می گیرم و زندگی جدیدم را آن طور که هست پذیرفته‌ام. می‌دانم که فوتبال زندگی من است و باید خودم را با آن وفق دهم. این نتیجه‌ انتقال من از ایران به اروپاست.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها