همراه اول اعلام کرد که برای اولین بار در کشور، سیمکارتی ویژه دانشجویان با تسهیلات ویژه ارائه می‌کند.
کد خبر: ۶۰۰۱۲۲
ارائه سیمکارت‌های ویژه دانشجویان

به گزارش ایسنا، این سیمکارت اعتباری بر اساس اعلام شرکت ارتباطات سیار پایین‌ترین نرخ مکالمه را بین تمامی سیمکارت‌های اعتباری کشور داراست و در طراحی آن، علاوه بر پاسخگویی به نیازمندی‌های خاص این قشر، طرح‌های دوره‌ای خاصی نیز برنامه‌ریزی شده که از ابتدای آبان ماه - زمان آغاز عرضه سیمکارت در سراسر کشور- بتدریج اجرا خواهد شد.
ثبت‌نام و خرید سیمکارت دانشجو در فروشگاه‌های همراه اول و دفاتر خدمات مشترکین نزدیک به دانشگاه‌های سراسر کشور امکان‌پذیر است.
این گزارش می‌افزاید: سیمکارت دانشجو فقط در قالب سیمکارت اعتباری ارائه شده و فقط دانشجویان (۱۸ تا ۲۶ سال) مجاز به خرید آن هستند. دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی و کارت ملی می‌توانند برای خرید سیمکارت اقدام کنند. برای هر دانشجو فقط امکان خرید یک سیمکارت وجود داشته و کنترل ثبت نام از سوی سیستم و دفاتر امور مشترکین انجام می‌پذیرد.
قیمت سیمکارت اعتباری دانشجو ۵۰ هزار ریال بوده که برای هر سیمکارت ۳۰ هزار ریال(با کسر مالیات ۲۸۵۷۵ریال) شارژ اولیه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ۶۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، ۶۰ عدد پیامک و ۶۰ مگابایت اینترنت رایگان نیز به مشترکین اهدا می‌شود. تعرفه مکالمه سیمکارت دانشجو یکسان بوده؛ یعنی برای تمامی مکالمات درون شبکه، در حالت استانی، بین استانی، ساعات اوج مصرف و ساعات غیراوج مصرف، یکسان و برابر با ۶۷۱ ریال در دقیقه است.
همچنین تمامی تعرفه‌های مکالمه و ارسال پیامک بین سیمکارت‌های دانشجویی شامل تخفیف ویژه نسبت به تعرفه‌های داخل شبکه این طرح است. تعرفه تمامی مکالمات ما بین سیمکارت‌های دانشجو یکسان و برابر ۵۹۹ ریال در دقیقه (پایین‌ترین نرخ مکالمه سیمکارت‌های اعتباری کشور) و تعرفه پیامک‌های بین این سیمکارت‌ها ۹۷ریال برای پیامک‌های فارسی و ۲۳۰ریال برای پیامک‌های لاتین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها