شبکه چهار تلویزیون به مناسبت هفته دفاع مقدس پخش ویژه‌‌برنامه‌هایی را در جدول پخش خود گنجانده است. در این هفته برنامه‌هایی مانند ققنوس، فرمول 4 و ستارگان عشق از این شبکه پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۹۹۳۱۷

به گزارش جام‌جم، برنامه ققنوس از تولیدات گروه مستند شبکه چهار است. در این برنامه با حضور صاحب‌نظران موضوعاتی همچون طنز در سینمای دفاع مقدس، قهرمان‌سازی و قهرمان‌کشی، حضور زنان در سینمای دفاع‌مقدس، شکاف نسل‌ها و... بررسی می‌شود.

اجرای برنامه را سیدامیرناصر جاوید برعهده دارد و از اول مهر روزهای شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 23 و 15 دقیقه پخش می‌شود. واحد تامین برنامه شبکه چهار نیز مستندهای متفاوتی را برای پخش در این هفته آماده کرده است. برنامه «فرمول 4» چند مستند را در قالب یک کارگاه آموزشی به نمایش می‌گذارد که در هفته دفاع مقدس از این شبکه به نمایش درمی‌آید. همایون امامی به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارد. آبادان پیام سرخ پایداری ساخته مرحوم محمود بهادری، بازگشت ساخته استاد تهامی و قصه‌های جنگ ساخته محمدعلی فارسی مستندهایی است که در این برنامه به نمایش درخواهد آمد. در این مستندها سه داستان متفاوت از روزهای ابتدایی جنگ، بازگشت آزادگان و ناگفته‌های جنگ روایت می‌شود. «فرمول 4» امروز ساعت 15، سه‌شنبه ساعت 14 و 40 دقیقه و پنجشنبه ساعت 13 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

مستند «سنگر تدارکات» در دو قسمت اول و دوم مهر ساعت‌11 پخش می‌شود. این مستند به بیان خاطرات سرداران سپاه از فعالیت نیروهای پشتیبانی و تدارکات در سپاه، تولید مهمات در داخل و تهیه مواد غذایی برای رزمندگان می‌پردازد.

ستارگان عشق هم عنوان مستند دیگری است که به معرفی زندگینامه شهدا می‌پردازد. این مستند دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 12 و 15 دقیقه پخش می‌شود.گروه فیلم و نمایش شبکه چهار نیز به مناسبت برگزاری چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت از اول تا ششم مهر در قالب برنامه مجله تئاتر به صورت ویژه، این جشنواره را پوشش می‌دهد. این ویژه‌برنامه به بررسی چالش‌های موجود در حوزه نمایشنامه‌نویسی و اجرای نمایش‌های تئاتر دفاع مقدس با حضور هنرمندان و سیاستگذاران می‌پردازد.

گزارشی از نشست‌ها و رویدادهای جشنواره، گفت‌وگو با کارگردانان جشنواره و پخش تصاویری از نمایش‌ها از دیگر بخش‌های این برنامه است. این برنامه در شش قسمت در هفته دفاع مقدس از اول مهر هر روز ساعت 12 و 30 دقیقه و روز جمعه ساعت 14 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها