در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در صورتی که مشخص نبود کدام یک از این حرفها واقعی است و کدام یک فقط جنبه تبلیغاتی دارد. البته بعضی خدمات بیش از آنکه به زیبایی مربوط باشد، به سلامت پوست مرتبط میشد و مسلما پزشک متخصص پوست و مو میتوانست در مورد آنها نظر بدهد. در حالی که متأسفانه در این آرایشگاه همه این خدمات از سوی فردی ارائه میشد که دورههای مخصوص این کار را گذرانده بود و از نظر آکادمیک تحصیلات مرتبط نداشت.
خوب یا بد، حالا تبلیغات متعددی برای ارائه چنین خدماتی از زیبایی و سلامت پوست و مو گرفته تا لاغری و ریلکسیشن ارائه میشود. خدماتی که معلوم نیست از نظر علمی چقدر مورد تائید متخصصان است و تا چه حد میتواند تاثیرگذار باشد، اما مشتریان زیادی هم دارد. ماساژ درمانی فقط یکی از این موارد است. در کنار آن، ارائه خدمات پوست و مو، شیوههای جدید چاقی و لاغری و دهها مورد دیگر هم میتوان دید و حتی تجربه کرد. اما آنچه مهم است و بیشتر باید مورد توجه باشد، این است که افراد نباید به این راحتی، فریب این تبلیغات را بخورند.
معمولا در این تبلیغات از جملات و کلماتی استفاده میشود که به کمک آنها بتوان افراد بیشتری را جذب کرد و خیلیها هم برای اینکه این شیوههای جدید و بیضرر را امتحان کنند و از نتایج منحصربهفرد آن بهرهمند شوند، به این مراکز مراجعه میکنند. مثلا حالا که افراد زیادی بهدنبال پیدا کردن شیوههای جدید لاغری و کاهش وزن هستند، ماساژ لاغری هم میتواند انگیزه خوبی برای استفاده از این خدمات و امتحان کردن آن باشد یا رفع چین و چروکهای پوست برای کسانی که نگران افزایش سن و ایجاد این خطوط ظریف روی پوستشان هستند.
اینها همه در حالی است که متخصصان تاکید میکنند به هیچعنوان و در هیچ شرایطی نباید فریب تبلیغات را بخورید و از خدماتی که نسبت به بیضرر بودن آنها یا نحوه ارائهشان اطلاعات و آگاهی کافی ندارید، استفاده کنید.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»:
گفتوگوی «جامجم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد