13 باند سرقت در عملیات پلیس دستگیر شدند

ولخرجی ‌ماموران قلابی برای همسرانشان

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری دو جاعل مامورنما در محدوده شهران خبر داد و گفت: این متهمان هنگام اخاذی از یک شهروند شناسایی و بازداشت شدند.
کد خبر: ۵۹۷۲۴۲
دستگیری مامورنماها هنگام اخاذی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علیرضا محرابی، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: روز گذشته یکی از تیم های عملیاتی ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در حال گشت زنی در محدوده شهران بود که متوجه درگیری و جر و بحث چند نفر شده و این در حالی بود که درگیری مذکور باعث تجمع افرادی در محل شده بود.

وی افزود: با توجه به این موضوع ماموران به محل نزدیک شدند اما در همین زمان دو مرد که در درگیری حاضر بودند بدون توجه به فریادها و اعتراض های مردم از میان جمعیت خارج شده و سعی کردند با موتورسیکلتی که در محل متوقف بود از آنجا دور شوند که این امر درگیری و فریادها را بیشتر کرده و به همین سبب ماموران وارد ماجرا شدند.

سرهنگ محرابی اظهار کرد: در همین حین تنی چند از شهروندان که متوجه حضور پلیس شده بودند به سمت آنها آمده و عنوان داشتند که چرا باید همکاران پلیس از شهروندان درخواست پول کند و به خاطر مساله ای واهی با آنها درگیر شود؟

وی افزود: با بیان شدن این مطلب از سوی شهروندان شاکی، بلافاصله ماموران دریافتند که هر دو مرد مذکور که سعی در فرار از محل دارند مامور قلابی هستند و خود را با جعل عنوان و غصب عنوان مامور انتظامی معرفی کرده و قصد اخاذی از این شهروندان را دارند که بر این اساس هر دو را بازداشت و به همراه شاکی و موتورسیکلت متهمان به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: هر دو متهم در مقر انتظامی به جرم خود مبنی بر جعل و غصب عنوان و همچنین تهدید شهروندان و اخاذی از آنها به بهانه های واهی اعتراف کرده و اقرار کردند که با همدستی هم اقدام به این کار می کنند.

وی افزود: به این ترتیب، هر دو با تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شده و اقدام به موقع ماموران باعث رضایت خاطر این شهروند شد که طی تماس با مرکز 197 دفتر نظارت همگانی پلیس تهران بزرگ از ماموران این یگان تشکر کرد.

سرهنگ محرابی در پایان ضمن هشدار به شهروندان در خصوص برخورد با ماموران قلابی و کسانی که با جعل عنوان سعی دارند از آنها اخاذی کنند، گفت: ماموران زحمتکش پلیس هنگام برخورد و رویارویی با شهروندان حتما کارت شناسایی معتبر خود را ارایه داده و به هیچ عنوان از شهروندان درخواست وجه نمی کنند و این موضوع می تواند به راحتی شهروندان را در شناسایی مامورهای قلابی از ماموران تلاشگر نیروی انتظامی، راهنمایی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها