دو مامور نما که در خیابان های شهر نیشابور استان خراسان رضوی مرتکب اخاذی می شدند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۹۸۳۶۴
دستگیری 2 مامور نمای اخاذ در نیشابور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسن حسینی
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ماموران انتظامی کلانتری 11طالقانی شهرستان نیشابور حین گشت زنی در محدوده خیابان 14 معصوم(ع) با شکایت شخص جوانی که توسط دو نفر سرنشین یک دستگاه سواری پژو مورد بازرسی بدنی قرار گرفته شده بود، مواجه شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری با بدست آوردن مشخصات ظاهری افراد مامور نما به گشت زنی در محدوده وقوع جرم پرداختند و سرانجام آنها را در حال تردد در یکی از خیابان ها مشاهده و در یک اقدامی ضربتی خودرو آنها را توقیف و در بازرسی بدنی از متهمان یک عدد شوکر و یک عدد کارد کشف کردند.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: در بازجویی های به عمل آمده با توجه به مواجهه با شاکی پرونده متهمان که در پرونده خود زورگیری وجه نقد از شاکی را داشتند به جرم خود اعتراف و مشخص شد که این افراد با معرفی خود به عنوان مامور و تهدید عابران قصد اخاذی از آنها را داشته که با اقدام به موقع پلیس قبل از فرار دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور در پایان از شهروندان خواست هنگام مراجعه افرادی که خود را مامور ارگان های دولتی معرفی می کنند ضمن درخواست کارت شناسایی و حکم ماموریت، در صورت مشکوک شدن به آنها بلافاصله با تلفن 110 ماموران پلیس را در جریان قرار داده تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متهمان اقدام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها