دبیری قهرمان نیم‌فصل لیگ فوتسال

شمسایی فاتح دوئل حساس با صانعی

همه جا به فکر افزایش بازی ها هستند

اعتراض ایران به AFC درباره تصمیم‌های فوتسال

اعضای کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیماتی گرفتند که خیلی به مذاق کمیته فوتسال ایران خوش نیامده است.
کد خبر: ۵۹۶۸۸۷
اعتراض ایران به AFC درباره تصمیم‌های فوتسال

سیدرضا افتخاری دراین‌باره به خبرنگار ایسنا گفت: اعضای کمیته فوتسال AFC تصمیم گرفتند جام باشگاه‌های آسیا هر دو سال یک بار برگزار شود که ما خواهان لغو این مصوبه هستیم. با کشور‌های عضو هم رایزنی می‌کنیم تا با ما هم‌صدا شده و به این تصمیم اعتراض کنند. ما همچنین مدعی شدیم که سهمیه‌ ایران در این بازی‌ها باید به دو تیم افزایش یابد ولی متاسفانه AFC با آن مخالفت کرد. من حتی می‌خواهم خودم را به مالزی برسانم و به صورت مستقیم این اعتراض را اعلام کنم. معتقدم تیمی که فیفا برای کمیته فوتسال آسیا انتخاب کرده، ضعیف است. آنها در حالی این تصمیم را می‌گیرند که کل دنیا در فکر افزایش تورنمنت‌ها هستند.

تصمیم‌های اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره‌ فوتسال در حالی گرفته شده که عباس ترابیان هم به عنوان یکی از اعضا در این جلسات حضور داشت اما به نظر می‌رسد به دلیل عدم هماهنگی با کمیته فوتسال نتوانسته خواسته‌های ایران را در این جلسه مطرح کند.

افتخاری در‌این‌باره و در پاسخ به این پرسش که آیا ترابیان نمی‌توانست با هماهنگی بیشتر به این جلسه برود و اعتراض ایران را همانجا مطرح کند، گفت: به هر حال این اتفاق‌ها پیش می‌آید! معتقدیم کسانی که می‌نشینند و این تصمیم‌ها را می‌گیرند، به فکر منافع خودشان‌ هستند ولی ما حرفه‌ای هستیم. شرایط‌مان با سنگال، پنال و بنگلادش فرق می‌کند. ایران با اروپا و آمریکای جنوبی رقابت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها