پدر و پسری که به اتهام سرقت کابل برق از سوی پلیس طرقبه شاندیز در استان خراسان رضوی دستگیر شده بودند، اعتراف کردند، اسکلت ساختمان‌های پیش ساخته یک شرکت ساختمان‌سازی را نیز سرقت کرده‌اند.
کد خبر: ۵۹۶۷۹۵
اعتراف پدر و پسر به سرقت از شرکت ساختمان‌سازی

به گزارش جام‌جم، سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز در این باره گفت:چندی پیش صاحب شرکتی که در زمینه ساخت و فروش اسکلت‌های ساختمان‌های پیش‌ ساخته فعالیت داشت، با حضور در مرکز پلیس از سرقت تعدادی از این اسکلت‌های ساختمانی، خبر داد.

وی افزود: با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه آغاز شد تا این که چند روز پیش ماموران پاسگاه ویرانی در طرقبه هنگام گشتزنی در شهر به دو مرد که سیم‌های کابل برق را در خودرویشان جاسازی کرده بودند و قصد ترک محل را داشتند، ظنین شده و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز یادآور شد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان، 36 متر سیم و کابل مسروقه از آنها کشف و ضبط کردند و متهمان برای تحقیقات به مرکز پلیس منتقل شدند.

اعتراف متهمان

در تحقیق از سارقان معلوم شد آنها پدر و پسر بوده و سیم و کابل برق را سرقت کرده بودند. ماموران که احتمال می‌دادند این دو مرتکب سرقت‌های دیگری شده باشند، به تحقیق از پدر و پسر سارق ادامه داده‌اند تا این که دو روز پیش آنها اعتراف کردند، از کارگران اخراجی شرکت شاکی بوده و سرقت از این شرکت را هم با همدستی یکدیگر انجام داده‌اند.

در پی این اعتراف تحقیق از متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
م
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
۰
۰
پدر به جایی اینكه راه درست رو نشان پسرش بده چرا شریك خلافهای پسر شده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها