«مزاحمت‌های مزاحم تلفنی باعث جدایی من و همسرم شد. برای این‌که زوج‌های دیگر هم به سرنوشت من دچار نشوند، شبانه کابل‌های تلفن را سرقت می‌کردم که در این راه با سارقی حرفه‌ای همدست شدم.»
کد خبر: ۷۷۴۳۶۲
سرقت کابل مخابرات برای انتقام از مزاحمان تلفنی

به گزارش جام‌جم، این بخشی از اظهارات مرد جوانی است که به اتهام سرقت کابل‌های تلفن شهرستان پاکدشت دستگیر شده است.

رسیدگی به این پرونده همزمان با شکایت اداره مخابرات و تعدادی از ساکنان پاکدشت در دستور کار پلیس آگاهی این شهر قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد، فرد یا افرادی با سرقت کابل‌های تلفن شهری باعث شکایت اهالی شده‌اند. از سوی دیگر اداره مخابرات هم با طرح شکایتی، خواستار رسیدگی به این ماجرا شده بود.

با تشکیل پرونده و با دستور قضایی، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت برای دستگیری سارقان شب‌رو آغاز شد تا این‌که چند روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های این شهر دو مرد را که با بالا رفتن از دکل‌های مخابراتی قصد سرقت کابل تلفن را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و به سرقت‌های سریالی از کابل‌های تلفن سطح شهر اعتراف کردند. این در حالی بود که تحقیقات نشان می‌داد یکی از متهمان سابقه‌دار و دیگری فاقد سابقه بوده است.

تحقیقات از متهمان ادامه پیدا کرد تا این که یکی از آنها به نام وحید، اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرار داد که نشان می‌داد وی هدفش سرقت نبوده؛ بلکه برای انتقامگیری از یک مزاحم تلفنی، سیم‌های تلفن را قطع می‌کرده است.

متهم در این‌باره به پلیس گفت: مدتی پیش یک مرد مدام با خانه‌مان تماس می‌گرفت و مزاحم همسرم می‌شد. همین موضوع باعث شد از مرد مزاحم شکایت کنیم، اما او فرار کرد. ماجرای مزاحمت‌های تلفنی باعث شد که من نسبت به همسرم سوءظن پیدا کنم و او را طلاق دهم. پس از جدایی، فرزندانمان احساس دلتنگی می‌کردند و می‌خواستند تا هر طوری شده مادرشان به خانه بازگردد که او نپذیرفت، اما هرازگاهی با بچه‌ها در خانه مادربزرگشان ملاقات می‌کرد.

وی ادامه داد: از آن روز به بعد احساس می‌کردم، پشت هر خط تلفن ممکن است یک مزاحم وجود داشته باشد که زندگی خانواده‌ای را از بین ببرد. برای این‌که مزاحمان ناکام بمانند، شبانه کابل‌های تلفن سطح شهر را قطع می‌کردم. یک شب با یک دزد حرفه‌ای آشنا شدم و ناخواسته کارم از انتقامگیری به دزدی رسید.

269

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها