اعتراف به 50 فقره سرقت

دستگیری سارقان خودرو

سرهنگ علیرضا حیدری رییس کلانتری 131 شهرری از دستگیری دو سارق خودرو خبر داد و گفت:‌این متهمان در بازجویی های انجام شده به 50 فقره سرقت اعتراف کرده اند.
کد خبر: ۵۶۹۴۶۸
دستگیری سارقان خودرو

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ علیرضا حیدری رییس کلانتری 131 شهرری گفت: ماموران گشت انتظامی این یگان هنگام گشتزنی در «سه راه ورامین» بودند که مشاهده کردند سرنشینان یک خودروی سواری پراید بدون توجه به ایست ماموران راهنمایی و رانندگی از خیابان یک طرفه ای عبور کرده و با برخورد با خودروی نیسانی متواری شد.

وی افزود: این امر ظن ماموران را برانگیخت آنها پس از استعلام از مرکز پیام متوجه شدند خودرو سرقتی می باشد که بلافاصله برای دستگیری سارقان وارد عمل شده و به تعقیب آنها پرداختند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: راننده بدون توجه به اخطار پلیس بر سرعت خود افزوده و همچنان به فرار خود ادامه می داد که طی یک تعقیب و گریز کوتاهی ماموران موفق شدند خودرو را در یکی از کوچه های فرعی متوقف کنند، متهمان برای فرار از دست قانون با چاقو و گاز اشک آور به ماموران حمله ور شدند که با درایت ماموران آنها خلع سلاح و دستگیر شدند.

رییس کلانتری 131 شهرری افزود: ماموران متهمان را که «ناصر» ‌و «مصطفی» نام داشتند به همراه اموال مکشوفه به کلانتری انتقال داده و با شناسایی مالک خودرو که «عبدالله» نام داشت از وی دعوت شد تا به کلانتری مراجعه کند.

شاکی به ماموران گفت:«چند روز قبل دو نفر را به عنوان مسافر دربستی از میدان شهر ری به مقصد اسلامشهر سوار کردم اما در طول مسیر آنها با گاز اشک آور و تهدید چاقو، خودروی من را به سرقت بردند».

وی اظهارداشت: در بازجویی از متهمان که برادر بودند، آنها ضمن اعتراف به سرقت خودرو عنوان کردند که با شناسایی رانندگان مسن به عنوان مسافر دربستی سوار خودرو آنها شده و در طول مسیر با تهدید چاقو اقدام به سرقت خودرو و اموال راننده کرده و متواری می شدیم.

سرهنگ حیدری تصریح کرد:متهمان تا کنون با این روش به 50 فقره سرقت اعتراف کرده اند که ماموران بعد از تکمیل پرونده آنها را برای سیر مراحل قانونی به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها