پس از جلسه با دبیر فدراسیون تکواندو

کرمی : به ریو 2016 نمی روم

ترجیح می‌دهم در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک و گرندپری‌ها شرکت نکنم و فرصت را به جوانان بدهم.
کد خبر: ۵۹۵۸۵۵
کرمی : به ریو 2016 نمی روم

یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران که حدود 5 ماه از تیم ملی دور بود، هفته گذشته به اردوهای تیم ملی دعوت شد اما به اردوها نیامد تا بحث خداحافاظی از تیم ملی قوت بگیرد. البته اعلام کرده بود امروز (سه‌شنبه) پس از جلسه با غلامحسن ذوالقدری دبیر فدراسیون تکواندو در مورد بازگشتش به تیم ملی تصمیم خواهد گرفت.

کرمی بعد از این جلسه گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد، نمی‌توانم در مسابقات گرندپری منچستر یا دیگر رقابت‌های گرندپری شرکت کنم. این رقابت‌ها برای حضور در بازی‌های المپیک 2016 است و نزدیک سه سال طول می‌کشد. کسب سهمیه از این طریق به اسم افراد است به همین خاطر ترجیح می‌دهم در این رقابت‌ها شرکت نکنم و این فرصت را در اختیار جوانان دیگر قرار دهم.

وی افزود: هدفم شرکت در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی است و قصد دارم بعد از کسب مدالی خوشرنگ از این رقابت‌ها از تیم ملی خداحافظی کنم. بنابراین قرار شد فعلا در اردوهای تیم ملی نباشم و هر زمان اردوها برای بازی‌های آسیایی شروع شد وارد اردو شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهمن كلبادی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
۰
۰
یوسف كرمی جون تورا خدا برای مدالی كه سعی داری بگیری دل مردم به خصوص دل پدر از كار افتاده ام كه خیلی دوست داشت از قهرمانان تكواندو باشم در حالی كار من در حد كشوری است اما به خاطر پدرم كه نمی توانم اورا ترك كنم شاد كون
یوسف جون خیلی خیلی خیلی دوستت دارم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها