
به منظور برقراری زمینه ارتباط مردمی با دادسرای عمومی و انقلاب تهران و پاسخ به سوالات مراجعان به نواحی این دادسرا، تلفن پاسخگو راه اندازی شده و مراجعین میتوانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر سوالها یا پیشنهادهای خود را با شمارهی تلفن 35051351-021 به متصدی مربوطه اعلام نمایند.
همچنین سامانه پیامکی 50002900060 با هدف ارتباط شهروندان با دادستان تهران و معاونین دادستان راه اندازی شده است. پیامکهای ارسال شده از سوی شهروندان به صورت آنلاین و بر خط به دست دادستان تهران رسیده و نسبت به آن دستورات لازم صادر میشود.
همچنین مشکلاتی مانند مبارزه با بدحجابی برخورد با ارذل و اوباش گلایه از نحوه رسیدگی به پروندههای قضایی انتقاد نسبت به برخورد در محاکم قضایی و ... می تواند از طریق این سامانه عنوان شود.(مهر)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
امیدعلی مسعودی معقتد است در سنت شیعی، گریه یکی از ابزارهای مهم انتقال معنا و حفظ هویت دینی بوده است
در گفتوگو با رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت بررسی شد
«جامجم آنلاین» در گفتوگو با دکتر مینو محرز، متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری بررسی کرد
مدیر شبکه آموزش در گفتوگویی تفصیلی با «جامجم»، از چشماندازهای تازه این شبکه میگوید