(فیلم)

حکم عجیب اما موثر یک قاضی

قاضی یک دادگاه در شهر کلیولند آمریکا در حکمی عجیب مجازات مردی که ماموران پلیس را تهدید کرده بود، تعیین کرد. هرچند این حکم عجیب است اما قبلا موثر بودن آن به اثبات رسیده است.
کد خبر: ۵۹۴۴۵۲
حکم عجیب اما موثر یک قاضی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومین، مردی در تماس تلفنی به اداره پلیس شهر کلیولند ماموران را تهدید کرده بود. ماموران مرد را بازداشت کرده و او در دادگاه حاضر شد.

قاضی دادگاه کلیولند مرد را محکوم کرد پلاکاردی را به گردن بیاویزد که در آن  به « احمق بودن خود را اعتراف می کند».

مرد 58 ساله باید مدت یک هفته هر روز مدت سه ساعت در برابر یک پاسگاه پلیس  پلاکارد به گردن بایستد تا همه اعتراف نامه کتبی او در مورد احمق بودنش را ببینند.

ریچارد کامرون « احمق عمومی» خود معترف است که وقتی بیش از اندازه نوشابه الکلی می نوشد دست به کارهای احمقانه می زند. او می گوید: من یک مرد هستم و باید این مجازات را تحمل کنم.

حکم مشابهی سال گذشته از سوی همین قاضی در مرد یک راننده زن  صادر شده بود. زن هنگام توقف یک اتوبوس مدرسه برای پیاده کردن دانش آموزان وارد پیاده رو شده و از اتوبوس سبقت گرفته بود.

قاضی زن را محکوم کرد با پلاکاردی مشابه که در آن به احمق بودنش اعتراف می کرد مدت یک هفته  و روزی سه ساعت در یک تقاطع پرتردد شهر کلیولند بایستد. این حکم بسیار موثر بود زیرا از آن زمان تاکنون این زن مرتکب کوچکترین خلاف رانندگی نشده است. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها