با توجه استقبال تماشاگران در تئاتر شهر صورت گرفت

تمدید اجرای «سیندرلا» تا جمعه 5 مهرماه

چهارمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت که 220 هنرمند از سراسر کشور در آن شرکت کرده بودند، روز پنجشنبه طی مراسمی با معرفی برگزیدگان، در تبریز به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۹۴۳۸۰
معرفی برگزیدگان جشنواره تئاتر مقاومت

در بخش عروسکی، کودک و نوجوان جشنواره و در قسمت طراحی و پوستر علیرضا توانا با نمایش شهر مورچه، میثم هالوندی با نمایش لالایی گل لاله و حسین نصیری با نمایش راز پروانه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش طراح ماسک برتر مصطفی باقرآبادی با نمایش لالایی گل لاله لوح برتر این بخش را از آن خود کرد.

در قسمت موسیقی نمایشی نیز نادر شه سواری با نمایش شهر مورچه، گروه موسیقی نمایش سرباز کوچک و عرفان متکیایی با نمایش یک شب طولانی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش طراحی صحنه نیز لوح تقدیر و تندیش جشنواره به ترتیب به ایمان اردی زاده با نمایش گل مین، رقیه نوروزبیگی با نمایش اگر پدرم را دیدی و گروه نمایش یک شب طولانی اهدا شد.

برگزیدگان بخش طراحی و ساخت عروسک این جشنواره نیز به ترتیب ایمان اردی زاده و سمیرا یزدان پژوه به خاطر نمایش گل مین، سهیلا باجلان با نمایش جنگ جوی کوچک و مهدی شیری با نمایش راز پروانه معرفی شدند.

در بخش بازیگر کودک نیز کیمیا مکاری با نمایش اول اسم باب، سالار نجفیان در نمایش اول اسم بابا، آرشام طالبی بخاطر نمایش اگر پدرم را دیدی و صبا سنایی در نمایش راز پروانه عناوین اول تا سوم را کسب کرده و محدث یوسفی و مهیلا نیازی نیز عنوان قابل تقدیر را از آن خود کردند.

برگزیدگان بخش بازیگر زن جشنواره نیز به ترتیب ندا شامی نوری با نمایش شهر مورچه، بهار محمودزاده و نیلوفر سیاری با نمایش شهر مورچه و بهر کریم زاده با نمایش اول اسم بابا معرفی شدند.

در بخش بازیگران مرد نیز مهدی داودی، میثم عباسی و میلاد ورجاوند هر سه با نمایش شهر مورچه عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

عنوان برگزیدگان بخش بازی دهندگان عروسک نیز به ترتیب به مینا رمضانی، رضوان سنجابی با نمایش گل مین، نمایش سایه‌ای راز پروانه و محمدحسن ساجدی با نمایش یک شب طولانی داده شد.

در بخش تئاتر خیابانی هم لوح سپاس به نمایش دشمن برای صلح نمی‌آید از ژاله کاظمی اهدا شد.

همچنین از گروه نمایش جلال رئیسی فاطمه رادمنش، از گروه نمایش یوسف فرانک بلور زاده و از نمایش عباس هشت راضیه دهقانی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش بازیگران مرد نیز علیمحمد رازمنش از گروه نمایش جلال رئیسی و روح الله صمدی از نمایش آخرین یادداشت و عباس هشت به عناوین اول و دوم دست یافته و حامد منافی از نمایش هفت پرده عشق و فیروز حیدرزاده با نمایش جنگ و هزار سال تنهایی به صورت مشترک عنوان سومی را از آن خود کردند.

در بخش کارگردانی نیز فاطمه رادمنش و علیمحمد رادمنش با گروه نمایش جلال رئیسی، امیرحسین شفیعی از گروه عباس هشت و حمیدرضایی با نمایش عروسک فروش به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش طراح ویژه تئاتر خیابانی نیز علیمحمد رادمنش از گروه نمایش جلال رئیسی و امیرحسین شفیعی با نمایش آخرین یادداشت به عناوین دوم و سوم دست یافتند. در این بخش هیات داوران هیچ گروهی را حائز رتبه اول معرفی نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها