خبری که در کوران مشکلات مالی فدراسیون رسانه ای نشد

تصمیم خادم برای کناره گیری از تیم ملی کشتی

اختلاف خادم و خطیب از جایی شروع شد که مدیرفنی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اعتقاد داشت خطیب نباید اجازه دهد مشکلات مالی فدراسیون روی کار ملی پوشان تاثیر منفی بگذارد، در حالی که این توانایی در سرپرست موقت فدراسیون کشتی مشاهده نمی شد.
کد خبر: ۵۹۴۰۴۷
تصمیم خادم برای کناره گیری از تیم ملی کشتی

به گزارش جام جم ورزشی، در شرایطی که مسابقات جهانی بوداپست مجارستان از اواخر شهریور  ماه آغاز می شود، وضعیت خانه کشتی به شرایط ایده ال خود بازگشته است. پس از آنکه مواد غذایی ملی پوشان کشتی فرنگی و آزاد در خانه کشتی به پایان رسید و آنها چیزی برای تغذیه نداشتند، چند خیر کشتی دوست پا پیش گذاشتند تا مشکلات خانه کشتی و ملی پوشان مرتفع شود.
ظرف روزهای گذشته برخی از این خیران که علاقه ای به رسانه ای شدن کارشان نداشتند، با اهدای 50 کیلو خشکبار و مقادیر زیادی چای، نسکافه ، نوشابه انرژی زا و آب معدنی باعث شدند که خانه کشتی سر و شکل سابق را به خود بگیرد.
این هدایای با ارزش درست در روزهایی به دست کشتی گیران رسید که مشکلات روی روابط خطیب و خادم نیز تاثیر منفی گذاشته بود. هفته گذشته و درکوران مشکلات مالی فدراسیون کشتی روابط حجت الله خطیب و رسول خادم  شکرآب شد تا جایی که حتی زمزمه هایی مبنی بر کناره گیری خادم به گوش رسید اما در نهایت وی از تصمیم خود منصرف شد. این در حالی است که همیشه روابط این دو حسنه بوده و بسیاری خطیب را عامل بازگشت خادم به کشتی می دانستند.
اما اختلاف خادم و خطیب از جایی شروع شد که مدیرفنی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اعتقاد داشت خطیب نباید اجازه دهد مشکلات مالی فدراسیون روی کار ملی پوشان تاثیر منفی بگذارد، در حالی که این توانایی در سرپرست موقت فدراسیون کشتی مشاهده نمی شد.
البته این پایان ماجراهای فدراسیون کشتی نبود زیرا چند روز قبل نیز خبر رسید برای اعزام تیم کشتی فرنگی و آزاد ایران یکی از مدیران سابق فوتبال پا پیش گذاشته و قرار است هزینه های ملی پوشان را متقبل کند.
جالب اینکه واکنش سرپرست موقت فدراسیون کشتی در قبال تمام این فعل و انفعال ها سکوت و حفظ میز ریاست تحت هر شرایطی بوده است! 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها