مهریه عجیب یک زن

اختلاف زنی با شوهرش باعث شد او مهریه اش را که یک دستگاه بنز الگانس بود به اجرا بگذارد و شوهرش را به دادگاه خانواده بکشاند.
کد خبر: ۵۹۳۰۶۰
مهریه عجیب یک زن

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این زن که سارا نام دارد و دو سال از ازدواجش با شوهرش کامبیز می گذرد چندی پیش به دادگاه خانواده شماره دو تهران رفت و مهریه اش را که یک دستگاه بنز الگانس است به اجرا گذاشت.

او در این خصوص به قاضی گفت: من و کامبیز دو سال قبل پای سفره عقد نشستیم و زندگی مشترک مان را آغاز کردیم. وقتی کامبیز درباره مهریه از من سوال کرد گفتم دوست دارم مهریه ام تک باشد. او هم موافقت کرد. چون من از کودکی به بنز الگانس علاقه داشتم و از همان زمان عکس های این مدل خودرو را جمع می کردم گفتم دوست دارم مهریه ام یک بنز الگانس باشد.

شوهرم از شنیدن این حرف خیلی خوشحال شد و از آن استقبال کرد. تا آن زمان هیچ کس را سراغ نداشتم که چنین مهریه ای داشته باشد. مهریه من در بین فامیل تک بود و با این کار به هدفم که جلب توجه بود رسیدم.

زن جوان ادامه داد: دو سال از زندگی مان گذشت و تا همین چند ماه قبل از شوهرم راضی بودم اما وقتی کامبیز برای جشن تولدم هدیه مناسبی نخرید تصمیم گرفتم مهریه ام را به اجرا بگذارم و او را تنبیه کنم.

صبح امروز در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده که با حضور زن و شوهر جوان برگزار شد سارا بار دیگر خواسته اش را تکرار کرد و گفت هر طور شده شوهرش باید مهریه اش را بدهد و او حاضر به گذشت نیست. سپس نوبت به مرد جوان رسید تا در این باره صحبت کند. کامبیز گفت: چند روز قبل از ازدواج مان وقتی سارا مهریه اش را اعلام کرد خوشحال شدم. چون هم مهریه منحصر به فردی بود و هم فکر نمی کردم او روزی مهریه اش را بخواهد و من مجبور باشم یک بنز الگانس برای همسرم بخرم. اما حالا مجبورم تعهدم را عملی کنم.

در پایان این جلسه قاضی به پرداخت مهریه عجیب و غریب این زن حکم داد تا شوهرش مجبور شود به زودی برای او یک دستگاه بنز الگانس بخرد.

newsQrCode
برچسب ها: مهریه بنز الگانس
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۵
عباس
Netherlands
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
بعد می گویند چرا مردان ایرانی تمایل به ازدواج ندارند و از ازدواج فراری هستند , تحویل بگیرید یك نمونه از تفكر زنان و دختران ایرانی
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
خدا عقلش بده
یك شوهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
حكم طلاق خودش رو هم صادر كرد!
ح.عابدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
یك چای هم كنارش باشد!!!!
ش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
واقعا با مشكل نخریدن هدیه مناسب نمیشه كنار آمد!
تكتم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
همین خودنمایی ها و تك بودن هاست كه زندگی ها رو اینقدر سست كرده ... به عبارتی حتی خصوصی ترین مسائل هم جایی برای جولان این طرز تفكرشده ...
قلی پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
مواظب باش سرت نیاد
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
خانمها فقط بهشون بگو بالای چشمت ابرو هست سریع میرن سراغ مهریه.اینا نمیدونم از كدوم مهر حرف میزنن؟
مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
قربون خدا برم من . یكی از گشنگی داره جون می ده . یكی هم اینجوری واسه خودش ناز میكنه . در ضمن آقا داماد حقشه . چرا همیشه فكر میكنن زنها بخشنده اند.
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
باور كن تو این 2 سال منتظره همچین روزی بود.مباركت باشه...
عطا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
آدم وقتی گرم است مخش كار نمی كند
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
من اصلا رفتار این خانم را قبول ندارم و به آن صحه نمی گذارم ولی در جواب عباس آقا باید بگویم اولا كه همه زنان و دختران ایرانی اینگونه نیستند همانطور كه همه مردان ایرانی مثل شما قابل اعتماد نیستند
مهدی از اراك
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
عجب روزگاری.......................
لیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
به نظر من اقای داماد وضعیت مالی خوبی داشتن و این مهریه اجرا گذاشتن بیشتر یه جور شوخی بوده دور هم بخندن بهرحال عروس خانم كادوشونو گرفتن مباااااااركه!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
۰
۰
قانونی باید وضع شودكه توان مالی هر كس سنجیده شود و بر مبنای آن مهریه تعیین شود ولی افسوس!!!!

نیازمندی ها