زنی که از زندگی با شوهر پرکارش به تنگ آمده بود، مهریه‌اش را که رونویسی از شاهنامه فردوسی است، به اجرا گذاشت تا همسرش را تنبیه کند.
کد خبر: ۵۹۴۹۴۸
رونویسی از شاهنامه، مهریه عجیب یک زن

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته زنی به نام سیمین به مجتمع قضایی خانواده شماره 2 رفت و گفت چون با شوهرش جواد اختلاف دارد، می‌خواهد مهریه‌اش را به اجرا بگذارد.

این زن افزود: سه سال است با شوهرم زندگی می‌کنم. او مرد خوبی است؛ نه اعتیاد دارد و نه دست بزن و نه بداخلاق است، اما همه فکرش معطوف کار است و به من کمتر اهمیت می‌دهد. او مدیرداخلی شرکتی خصوصی است و بیشتر اوقاتش را سر کار می‌گذراند و وقتی هم به خانه می‌آید، حوصله صحبت کردن با مرا ندارد. چند ماه است سعی می‌کنم با جواد صحبت کنم، اما او فرصت ندارد و همین که به خانه می‌رسد، می‌خوابد. من هم تصمیم گرفتم مهریه‌ام را به اجرا بگذارم تا او به دلیل این رفتارش تنبیه شود.

این زن ادامه داد: زمانی که جواد به خواستگاری‌ام آمد، دانشجوی ادبیات بودم و علاقه زیادی به شاهنامه فردوسی داشتم. به همین دلیل مهریه‌ام را 120 سکه بهار آزادی و یک بار رونویسی از شاهنامه فردوسی در نظر گرفتم. حالا با گذشت سه سال از شروع زندگی مشترکمان به دلیل این‌که شوهرم به زندگی‌مان اهمیتی نمی‌دهد، می‌خواهم آن بخش از مهریه را که رونویسی از شاهنامه است، به اجرا بگذارم تا شوهرم تنبیه و مجبور شود چند روزی را در خانه کنارم باشد.

به دنبال اظهارات این زن، پرونده‌ای تشکیل و مقرر شد در جلسه دیگری با حضور شوهرش به این پرونده رسیدگی شود.

newsQrCode
برچسب ها: مهریه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
قدرت الله
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
۰
۰
من اگر بجای شوهربودم جوابم فقط این بود، یاموفقیت در زندكی ویاطلاق.
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
۰
۰
خیلی باحال بود.بعضی آقایون اگه خانمشون این جوری باشه یه انگی بهش می چسبونن یا شرع یا غیر شرع می رن سراغ یكی دیگه پنهونی . دست این خانوم درد نكنه بابا ای ول .
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
۰
۰
جناب قدرت الله خان اگه طرف به فكر در رفتن از مهریه باشه یعنی به حكم اسلام ازدواجش حرام بوده از اول .فكر كنم تو جامعه اسلامی به فكر در رفتن از احكام اسلام بودن برا جامعه خوب نباشه

نیازمندی ها