پلیس، دزدهای شب‌رو را دستگیر کرد

سه متهم سابقه‌دار که شبانه از خانه‌های مردم در شهرستان خمین سرقت می‌کردند، از سوی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۹۲۵۳۳
پلیس، دزدهای شب‌رو را دستگیر کرد

به گزارش جام‌جم، سرهنگ عزیزالله اویسی، فرمانده انتظامی شهرستان خمین در استان مرکزی در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی، از سرقت اموال قیمتی خانه‌اش شکایت کرد.

وی افزود: با تشکیل پرونده‌ای، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد و در ادامه افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی، از سرقت اموال خانه‌شان خبر دادند.

ماموران با اعزام به محل‌های سرقت، متوجه شدند سارقان قفل در منازل را تخریب و اموال و اثاثیه را سرقت کرده‌اند.

پایان فرار دزدهای منازل

فرمانده انتظامی شهرستان خمین یادآور شد: بررسی پلیسی نشان می‌داد سرقت از سوی سارقان حرفه‌ای و به‌احتمال زیاد، سابقه‌دار صورت گرفته است.

به این ترتیب جستجوی گسترده برای دستگیری سارقان شب‌رو ادامه یافت تا این‌که ماموران ردپای سه‌سارق حرفه‌ای را در این رابطه به‌دست آوردند و با شناسایی مخفیگاه آنها، دو روز پیش هر سه نفر را دستگیر کردند.

اویسی خاطرنشان کرد: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی خمین، در بازجویی به دزدی از منازل اعتراف و عنوان کردند با شناسایی خانه‌هایی که صاحبانشان به مهمانی یا مسافرت می‌رفتند، در خانه‌ها را تخریب و اموال قیمتی و اثاثیه‌ها را سرقت می‌کردند. اموال دزدی را هم به چند مغازه‌دار که در زمینه خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت داشتند، می‌فروختند.

بنا بر این گزارش، در پی اعتراف متهمان، برای آنها قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از آنها در حالی ادامه دارد که ماموران چند نفر از خریداران اموال مسروقه را شناسایی و با هماهنگی قضایی، آنها را دستگیر و مغازه‌هایشان را نیز پلمب کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها