رییس باشگاه بوریرام

بازی را به استقلال واگذار نکردیم

مدیر باشگاه فوتبال بوریرام یونایتد از بازیکنانی که مقابل نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته، تعریف و نسبت به بازی برگشت اظهار امیدواری کرد.
کد خبر: ۵۹۰۶۳۴
بازی را به استقلال واگذار نکردیم

چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران در پایان دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات در حضور 93 هزار تماشاگر استقلال یک بر صفر مقابل حریف تایلندی به برتری رسید.

در این جدال هر چند شاگردان امیر قلعه‌نویی با گل دقیقه 2 حیدری برنده شدند، اما میهمان خاور دوری بازی قابل توجهی به نمایش گذاشت.

به همین دلیل روز گذشته «نوین چیدچاپ» رئیس بوریرام از بازیکنان تعریف کرد.

 

وی گفت: ابتدا از هواداران تشکر می‌کنم که با حمایت‌‌شان تیم را به این مرحله رسانده‌اند و از بازیکنان کمال تشکر را دارم که مقابل استقلال، نماینده قدرتمند ایران عالی بازی کردند. صادقانه باید گفت که از جنبه نتیجه‌ بدیهی است بازی را واگذار کردیم. اما خود بازی را نباختیم. چرا که در جریان بازی  همه نفرات عالی کار کردند. اکنون می‌توانیم با حفظ روحیه و همچنین بهبود شرایط آمادگی، مهیای دیدار برگشت در خانه شویم.

وی افزود: معتقدم ما می‌توانیم. وقتی همه بازیکنان در همه نقاط زمین به وظایف خود خوب عمل کردند و به دقت تمام برنامه‌های در نظرگرفته شده را در زمین پیاده کردند، امید به آینده قطعا وجود خواهد داشت.

به گزارش فارس؛ چیدچاپ ادامه داد: به طور قطع بازی برگشت برای ما اهمیت بسزایی دارد. در تهران مقابل حریفی قرار گرفتیم که بیشتر بازیکنان تیم ایران یعنی همان تیمی که به جام جهانی برزیل راه یافته در اختیار دارد. باید دقیق باشیم و برای بازی برگشت با برنامه‌ریزی بهتر وارد رویارویی با حریف ایرانی شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها