سرمربی استقلال در پایان بازی با بوریزام تایلند ، نارضایتی خود را از بازی تیمش بر زبان آورد.
کد خبر: ۵۹۰۴۷۵
قلعه‌نویی: از عملکرد استقلال راضی نیستم

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل بوریرام تایلند د گفت: در این دیدار شروع خوبی داشتیم اما بی‌تجربه بازی کردیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. اگر مجیدی دقت بیشتری می‌کرد، گل دوم را هم می‌زدیم و نتیجه عوض می‌شد. در مجموع از عملکرد تیم راضی نیستم. برابر این تماشاگران و در این هوا باید باکیفیت‌تر بازی می‌کردیم.

وی افزود: در این دیدار زیاد موقعیت ایجاد نکردیم و این چیز خوبی نیست. در این دیدار موقعیت‌های زیادی نداشتیم. برهانی خیلی ضعیف بود. می‌خواستیم هجومی‌تر باشیم اما آن بازی‌سازی که باید عملی می‌شد اتفاق نیفتاد. از رحمتی هم متشکرم که در دو، سه صحنه عالی بود. فقط باید خدا را شکر کنیم که یک بر صفر پیروز شدیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا استقلال برابر تماشاگرانش چندان خوب بازی نمی‌کند، بیان کرد: خدایی جلوی سپاهان و الهلال خوب بودیم اما امروز قبول دارم که خوب نبودیم. کاش آن بازی که برابر سپاهان کردیم را انجام می‌دادیم. برابر الهلال هم آنها دو موقعیت هم نداشتند. به هر حال بعضی وقت‌ها تیم افت می‌کند. این دیدار مثل بازی با صبا که نیمه دوم خوب نبودیم اصلا خوب بازی نکردیم. طبیعی هم هست. بیک‌زاده به صورت کامل آماده نبود و متاسفانه باز مصدوم شد. در مجموع تیم ما آن بازی‌سازی لازم را ندارد و شاید با اضافه شدن جمشیدیان، آماده‌تر شدن بدن‌ها، وضعیت ما بهتر شود. همین که گل نخوردیم جای شکر و امید دارد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا تعویض‌هایش انتظاراتش را برآورده نکرد، اظهار کرد: فرهاد مجیدی برابر داماش بازی کرد و خیلی خوب بود. جز فردین عابدینی دو تعویض دیگر ما در این دیدار اصلا جواب ندادند و خیلی ضعیف عمل کردند.

او در پاسخ به این سوال که خلاء جباری در استقلال حس می‌شود، گفت: ما باید راجع به این استقلال صحبت کنیم. به تیم ما کمک کنید تا تیم از نظر روحی و روانی بالا برود. ان‌شاءالله با جابه‌جایی‌هایی که می‌کنیم در تایلند بازی بهتری خواهیم کرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال درباره گوران لاوره افزود: او رزومه بسیار بالا و خوبی دارد. او بازیکن خوب و مشهوری است اما چند جلسه با ما تمرین کرد و به خاطر مسائل مالی یک هفته نیامد. بازیکنی که تنها یک هفته با ما باشد طبیعتا با ما بازی نخواهد کرد.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه از فردا به فکر بازی برگشت برابر بوریرام خواهد بود، بیان کرد‌: از فردا به فکر راه‌آهن هستم (خنده).

سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد: ما امروز با سه مهاجم بازی کردیم. در نیمه اول 2-4-4 لوزی بودیم اما در نیمه دوم خسرو را به جلو و بازی را به سمت چپ بردیم. آن‌ها 2-5-3 بازی می‌کردند. من از قاضی و خسرو حیدری خواسته بودم در کناره‌ها به دفاع کمک کنند. شاید یکی از اشتباه‌های من این بود که چهار هافبک‌ را به سه هافبک تبدیل کردم. تیم ما در نیمه دوم و در 50 متر رو به جلو خوب نبود.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد مجیدی بازیکن 90 دقیقه‌ای نیست گفت: در بحث بازی‌های آسیایی آن هم در آزادی فرهاد می‌تواند به ما کمک کند اما با توجه زمین خراب در شهرستان‌ها و لیگ بهتر است او به عنوان تعویضی به تیم ما اضافه شود. مجیدی تنها در یک صحنه می‌توانست بهتر باشد. به هر حال همان طور که گفتم مهاجمان امروز خوب تغذیه نشدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها