ثبت نام آیلتس دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۳ مردادماه آغاز شد.
کد خبر: ۵۸۸۱۱۸
ثبت نام آیلتس دانشگاه آزاد آغاز شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک از امروز چهارشنبه آغاز شد و تا 10 صبح روز یکشنبه 27 مردادماه ادامه خواهد داشت و داوطلبان می توانند برای ثبت نام به وب سایت ielts.iauset.com مراجعه و نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند.

وی افزود: این آزمون در روز پنجشنبه 21 شهریور 1392 در تهران برگزار خواهد شد لذا ثبت نام شوندگان باید در روز مقرر در محل آزمون به آدرس: تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک 303، مراجعه کنند.

اقبالی در خصوص تسهیلات برای ارسال اصل کارنامه ثبت نام شوندگان اظهار کرد: آن دسته از ثبت نام شوندگانی که درخواست اصل کارنامه آزمون خود را به درب منزل دارند، می توانند در روز برگزاری آزمون با مراجعه به مسئولین مربوطه مستقر در سالن برگزاری، نسبت به ارائه درخواست دریافت پستی کارنامه خود اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: ثبت نام شوندگان، پس از ثبت نام قطعی امکان انصراف از شرکت در آزمون را نخواهند داشت لذا به متقاضیان توصیه می شود در صورت اطمینان از شرکت در این آزمون، اقدام به ثبت نام کنند.

وی در پایان توصیه کرد: متقاضیان اگر در مراحل ثبت نام با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می توانند به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علیان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
۰
۰
ممنون ازنحوه ثبت نام آیلتس

نیازمندی ها