اخبار فوتبال اروپا

جناب مسی و آقای پاپ

رونی و سوارز به ترتیب در منچستر یونایتد و لیورپول می مانند. این آخرین خبری است که از این دو بازیکن پر سر و صدا به گوش می رسد.
کد خبر: ۵۸۸۱۰۱
جناب مسی و آقای پاپ


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ پس از آن همه هیاهو و جنجال بر سر جدایی این دو بازیکن از تیم هایشان بالاخره دیروز اعلام شد که رونی در منچستر باقی می ماند همانطور که سوارز در لیورپول ماندنی می شود. اما هنوز تکلیف بازیکن پر سر وصداتری به نام گرث بیل مشخص نشده است. بیل را رئال می خواهد و بیل هم تمایل زیادی دارد به مادرید برود. البته شاید همانند سرانجام رونی و سوارز ، بیل هم در تیم خودش ماندگار شود. خلاصه مهم ترین اخبار فوتبال اروپا را در ادامه می خوانید:
سوارز: با لیورپول قرارداد امضا می کنم
لوییس سوارز مهاجم اروگوئه ای تیم لیورپول انگلستان بالاخره اعلام کرد که حداقل یک فصل دیگر در لیورپول می ماند تا به تمام شایعات پایان بدهد.

/Media/Image/1392/05/13/635112149912962896.jpg
در دو ماه اخیر سوارز بارها تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. ابتدا اخبار پیوستن او به رئال مادرید به گوش می رسید، سپس شایع شد که او می خواهد به آرسنال برود و درنهایت نام تیم چلسی به عنوان مقصد بعدی او مطرح شد. اختلافات سوارز با سران لیورپول و مشکلات حاشیه ای او در فصل گذشته لیگ برتر باعث شد که جدایی او از لیورپول قطعی به نظر برسد اما در نهایت سوارز در این تیم ماندنی شد.
با وجود ماندگاری او در لیورپول اختلافات این بازیکن با سرمربی لیورپول یعنی براندان راجرز تمام نشده است.

ستاره آنژی به لیورپول می رود
دیلی میرور از پیوستن ویلیان ستاره تیم روسی آنژی ماخکالای روسیه به لیورپول انگلستان خبر داد.
  آنژی روسیه ویلیان را هشت ماه پیش به مبلغ 32 میلیون یورو از شاختار دونتسک اکراین خرید اما این بازیکن گران قیمت را اکنون می خواهد به لیورپول بفروشد. باشگاه آنژی اعلام کرده در صورتی این بازیکن را به لیورپول می فروشد که بتواند دو ستاره بزرگ و نامی را جذب کند. این باشگاه متمول روسی تا امروز در راه جذب دیه گو بازیکن آتلتیکو مادرید و یک بازیکن دیگر از شاختار اکراین ناکام بوده است.
پاری سن ژرمن دیگر مشتری ویلیان ستاره تیم آنژی است.

ناپولی ، گوستاوو را می خرد
باشگاه ناپولی ایتالیا که حالا رافائل بنیتس را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت خود می بیند قصد دارد که گوستاوو بازیکن بایرن مونیخ آلمان را بخرد.
رافا بنیتس شخصا خواهان جذب گوستاوو شده است. این برای سومین بار است که ناپولی در فصل نقل و انتقالات خواهان جذب یکی از بازیکنان بایرن مونیخ می شود.  گوستاوو در صورتی که به ناپولی برود 10 درصد کمتر از آنچه که در بایرن مونیخ می گرفت دستمزد دریافت می کند اما از آنجایی که از حضور در بایرن رضایت ندارد می خواهد از این تیم جدا شود.

والدس تمدید نکرد
ویکتور والدس سنگربان بارسلونای اسپانیا در حالی که فصل جدید لالیگا چند روز دیگر آغاز می شود از امضای قرارداد جدید با این تیم خودداری کرد.

/Media/Image/1391/11/29/634966996596422982.jpg
والدس اعلام کرده بود که تمایلی برای جدایی از بارسلونا ندارد اما به سرعت پشیمان شده است. او در ابتدای فصل نقل و انتقالات اعلام کرد که می خواهد به آرسنال برود چون دیگر هدفی در بارسلونا ندارد ، با این اظهار نظر مسئولان بارسلونا او را راضی به ماندن در این تیم کردند اما والدس دوباره هوس جدایی به سرش زده است.
اینکه چه تیمی این سنگربان با تجربه و ملی پوش را می خواهد مشخص نیست اما به هر حال او در آستانه آغاز فصل جدید لالیگا دوباره ساز جدایی زده است.

ملاقات مسی با پاپ فرانسیس
لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونای اسپانیا در رم با پاپ فرانسیس ملاقات کرد.
  تیم های ملی فوتبال آرژانتین و ایتالیا فردا در رم با یکدیگر دیدار دوستانه ای را برگزار می کنند و لیونل مسی با اینکه مصدوم است و  امکان حضور در این دیدار را ندارد هم اکنون در رم به سر می برد.
مسی در ملاقات با پاپ فرانسیس گفت:" احترام به عقاید شما و  دنبال کردن آن اساس هر چیزی است ، در هر زمینه ای در زندگی با این عقاید را به کار برد. "
وی به پاپ گفت:" عقاید شما تنها راهی است که به من کمک می کند انسان بهتری باشم و در فوتبال نیز به موفقیت های بیشتری برسم. "

فیورنتینا به دنبال ستاره رئال مادرید

/Media/Image/1392/02/02/635022426237864136.jpg
باشگاه فیورنتینای ایتالیا برای خرید ژابی آلونسو هافبک رئال مادرید اسپانیا دست به کار شد.
  پیش از این اخباری مبنی بر پیوستن آلونسو به آرسنال و لیورپول به گوش می رسید. اکنون فیورنتینا مشتری جدید این بازیکن ملی پوش اسپانیایی شده است. آلونسو که سابقه بازی کردن در لیگ برتر را هم دارد مذاکرات خود را با فیورنتینا آغاز کرده است. قرار داد این بازیکن ملی پوش با رئال مادرید تابستان آینده به پایان می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها