خبری که خیلی زود تکذیب شد

آلاوس نه، شجاعی به جیرونا پیوست

تکذیب دوباره یک خبر

شجاعی همچنان بی تیم است

دوباشگاه فوتبال اسپانیادپورتیوو آلاوسوجیرونا،برخی اخبار مبنی برعقد قرارداد با مسعود شجاعی مهاجم ایرانی سابق باشگاه اوساسونا را تایید نکردند.
کد خبر: ۵۸۷۷۹۵
شجاعی همچنان بی تیم است


به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از ایرنا؛ از روز گذشته این برای دومین بار است که خبر پیوستن مسعود شجاعی به تیم های دسته دویی اسپانیا تکذیب می شود. سخنگویان این دو باشگاه که هر دو در دسته دوم فوتبال اسپانیابازی می کنند،روز سه شنبه در گفتگوهای جداگانه با خبرنگار ایرنا در مادرید گفتند که اگر چه باشگاه شان به دنبال جذب برخی بازیکنان است، اما هنوز تصمیمی برای عقد قرارداد با شجاعی ۲۹ ساله از سوی آنها اتخاذ نشده و حتی ممکن است با او هیچ صحبتی هم در این زمینه صورت نکرده باشند.
ژاویر فابرگاس مسئول مطبوعاتی باشگاه فوتبال جیرونا درایالت کاتالونیا گفت:ما نه آقای شجاعی را می شناسیم و نه او را جذب کرده ایم.
وی افزود:باشگاه جیرونا برای فصل جدید به چهار بازیکن نیاز دارد که تاکنون، یک نفر را برای خط میانی جذب کرده ایم اما برای خط حمله خود به سه بازیکن دیگر نیاز داریم.
سخنگوی باشگاه جیرونا تصریح کرد: هیات رییسه باشگاه در حال بررسی شرایط و مذاکره با گزینه های مختلف است و تلاش می کند پیش از دوم سپتامبر - ۱۱ شهریور- که پایان مهلت نقل و انتقال بازیکنان است، در این زمینه به نتیجه برسد.
درهمین حال، باشگاه فوتبال دپورتیوو آلاوس، تیم دسته دوم شهر ویتوریا در ایالت باسک اسپانیا نیز خبر جذب مسعود شجاعی مهاجم ایرانی تیم ملی‌ و بازیکن سابق تیم اوساسونای اسپانیا را تایید نکرد.
گوستاوو راسیونرو مسئول بخش رسانه های این باشگاه در مصاحبه تلفنی با خبرنگار ایرنا در مادرید گفت: ما نمی‌ توانیم تایید کنیم که شجاعی جذب تیم آلاوس خواهد شد.
پیش ازآن، روزنامه دیاریو د ناوارا چاپ شهر پامپلونا که تیم اوساسونابه آن تعلق دارد، نوشته بود که شجاعی احتمالا از سوی تیم آلاوس جذب خواهد شد.
راسیونرو گفت: ما از چنین خبری بی اطلاعیم و علت انتشار آن را هم نمی دانیم، ضمن آنکه برای نخستین بار است نام شجاعی را به عنوان بازیکنی که این تیم خواهان او است، می‌ شنوم.
وی افزود: ما هر هفته اسامی بازیکنان بسیاری را در باشگاه می‌ شنویم اما این دلیلی نمی شود که همه آنها را جذب کنیم.
این مقام رسانه ای باشگاه آلاوس تصریح کرد: تنها بازیکنی که این باشگاه به طور علنی اعلام کرده که خواهان جذب او است، اونای آلبیزوا مدافع میانی ?? ساله تیم آتلتیک بیلبائو اسپانیا است .
راسیونرو گفت که باشگاه آلاوس به دنبال آن است تا زمان پایان مهلت نقل و انتقال باشگاهها در دوم سپتامبر سه بازیکن موردنیاز خود را جذب کند اما هنوز معلوم نیست با چه کسانی قرارداد خواهد بست.
این در حالی است که یک سخنگوی مطبوعاتی تیم فوتبال اوساسونا نیز تاکید کرد این باشگاه در فصل جدید با شجاعی قرارداد ندارد و او یک بازیکن آزاد شناخته می شود که هر جا می خواهد، می تواند برود.
وی به خبرنگار ایرنا گفت: قرارداد شجاعی با اوساسونا در فصل گذشته به پایان رسید و او از همان زمان این تیم را ترک کرده است.
سخنگوی مذکور که نام خود را فاش نکرد، در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت های مداوم و طولانی مدت شجاعی در فصل گذشته، دلیل اصلی‌ عدم تمدید قراردادش با اوساسونا بود؟، خاطر نشان کرد که در این مورد وی نمی‌ تواند چیزی را فاش کند. علاوه بر این، دلایل آن را مسئولان و مربیان باشگاه می‌ دانند و هنگامی که نمی‌ خواهند قرارداد بازیکنی را تمدید کنند، حتی به بازیکن نیز این دلایل گفته نمی‌ شود.
این مقام باشگاه اوساسونا از مذاکرات احتمالی شجاعی با تیمهای دیگر اسپانیا نیز ابراز بی اطلاعی کرد.
وی در مورد احتمال جذب بازیکن ایرانی از سوی باشگاه اوساسونا گفت: اوساسونا چهار بازیکنی را که در نظر داشت، برای فصل جدید جذب کرده است اما اینکه در سالهای آینده برای جذب بازیکنانی از ایران چه تصمیمی خواهد گرفت، به شرایط بستگی دارد.
به گزارش ایرنا شجاعی که در ماه ژوئن سال ۲۰۰۸ میلادی جذب باشگاه اوساسونا شده بود و به مدت پنج سال در اوساسونا توپ زد، روز سوم آوریل سال ۲۰۱۱ - اواخر فروردین ۱۳۹۰ - در جریان دیدار تیمش با آتلتیکو مادرید دچار شکستگی استخوان پای چپ شد و مصدومیتهای پیاپی بعد از آن عملا کار را به جایی رساند که از همان زمان، چندین بار تحت عمل جراحی در آلمان و اسپانیا قرار گرفت و مدت زیادی را از مسابقات دور بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها