دومین آلبوم گروه «سون» سرانجام منتشر می‌شود

«دوست دارم» 26 مرداد به بازار می‌آید

دومین آلبوم گروه «سون» به نام «دوست دارم» شنبه (26 مرداد) به صورت گسترده و در تیراژ بالا در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود.
کد خبر: ۵۸۷۴۰۱
«دوست دارم» 26 مرداد به بازار می‌آید

این آلبوم شامل 9 قطعه است که آهنگ‌سازی آن توسط امیر قنادی، کیارش پوزشی و آرش قنادی انجام شده است و ترانه سراهای این قطعات نیز علیرضا پیروزی، امیر قنادی، کیارش پوزشی و حمیده اسدی هستند. آرش قنادی و کیارش پوزشی نیز کلیه تنظیم‌ها را در این آلبوم انجام داده‌اند.
میکس و مسترینگ 6 تراک از قطعات این آلبوم در استودیو «مارساندیز» ترکیه و با حضور یکی از بهترین گروه های سازهای زهی این کشور به نام «گوندم» و نوازنده های سرشناس پرکاشن ترک تبار «چنگیز ارجمر» صورت گرفته و 3 قطعه دیگر در ایران و توسط «بهروز علیاری» میکس و مستر شده است.
این آلبوم حاوی یک دی وی دی تصویری شامل 4 ویدئو کلیپ جدید از این گروه است که در یک مجموعه هماره با سی دی صوتی آلبوم، منتشر خواهد شد تا دوستداران این گروه بی حاشیه، آثار جدید این گروه را نیز در قالب ویدئو شاهد باشند.
این گروه چند هفته پس از انتشار آلبوم دومشان قرار است اولین کنسرت آلبوم جدید خود «دوست دارم» را در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بروی صحنه ببرند. این برنامه در روزهای 13 و 15 شهریور و هر روز دو سئانس برگزار خواهد شد تا قطعات جدید این گروه برای اولین بار به صورت زنده برای دوستداران این گروه اجرا شوند.
اعضای این گروه برای کنسرت جدیدشان ویدئوهای جدیدی را هم تهیه و تولید کرده‌اند تا اجرایی پر از غافلگیری را برای دوستدارانشان بروی صحنه ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها