جنایت بامجسمه فلزی

پرونده زن صیغه ای که با ضربات چاقو و مجسمه فلزی ، همسرش را در کرج به قتل رسانده بود، برای صدور رای نهایی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
کد خبر: ۵۸۷۳۱

29آذر امسال ، زنی در تماس با کلانتری گوهردشت کرج اعلام کرد، شوهرش لحظاتی قبل با چاقو اقدام به خودکشی کرده است.
با حضور ماموران پلیس ، شوهر این زن به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد.مرد مجروح در آخرین لحظات زندگی خود، در حالی که به سختی حرف می زد به ماموران گفت: کبری ، همسر صیغه ای ام مرا با ضربات چاقو و مجسمه فلزی مجروح کرده است و پس از آن که به او التماس کردم ، با پلیس تماس گرفت تا آنها مرا به بیمارستان منتقل کنند، وی پس از گفتن این جملات همان روز در بیمارستان جان سپرد.
با اظهارات این مرد در آخرین لحظات زندگی ، ماموران همسر صیغه ای وی به نام کبری - گ را دستگیر کردند، این زن در بازجویی های اولیه با اظهار بی اطلاعی از ماجرای قتل همسرش گفت : زمان حادثه از یک میهمانی به خانه بازگشته بودم ، زمانی که به داخل خانه رفتم با جسد همسرم که غرق خون بود روبه رو شدم ، بلافاصله با پلیس تماس گرفتم و او را به بیمارستان رساندم که وی در بیمارستان فوت کرد؛ اما من به هیچ وجه از قاتل یا قاتلان او خبری ندارم.
از آنجایی که مقتول در آخرین لحظات همسر صیغه ای خود را به عنوان ضارب معرفی کرده بود، ماموران کبری را بار دیگر مورد بازجویی فنی و تخصصی قرار دادند که وی سرانجام در حضور بصیرنیا، بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی کرج با اعتراف به قتل همسرش گفت : قصد نداشتم او را بکشم ، همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد.
وی گفت : از 2سال قبل در خانه مقتول به عنوان خدمتکار کار می کردم ، مدتی قبل همسرم فوت کرد، بعد از گذشت چندماه از فوت همسرم ، این مرد از من خواست تا با او ازدواج کنم و به این ترتیب ما به صیغه هم در آمدیم ، او قول داد تا سرپرستی بچه هایم را به عهده بگیرد، اما بعد از گذشت چند روز او زیر قول خودش زد، ولی من بازهم با او زندگی کردم.
شب حادثه پس از آن که از میهمانی به خانه بازگشتم ، شوهرم را با زن غریبه ای دیدم ، از رفتارهای قبلی اش عصبانی بودم و با دیدن این صحنه یکباره کنترلم را از دست دادم ، با او درگیر شدم ، مجسمه ای را از روی شومینه برداشتم و محکم به سرش کوبیدم و بعد چند ضربه چاقو به پهلوی راست و چپ او زدم ، وقتی به خودم آمدم که او غرق خون گوشه اتاق افتاده بود، پشیمان شدم و با پلیس تماس گرفته و موضوع را به آنها اطلاع دادم.
با اعترافات متهم ، بصیرنیا بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی ، پرونده این زن را برای صدور رای نهایی به دادگاه کیفری استان ارجاع داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها