بیشتر فیلم‌های آخر هفته مبارزات مردم فلسطین را با صهیونیست‌ها به تصویر می‌کشد

«مدار صفر درجه» فیلم شد

همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فیلم های تلویزیونی و سینمایی مدار صفر درجه (قسمت اول)، بالاتر از افتخار، سرزمین آرزوها، قناری، رستم و اسفندیار، شکارچی شنبه، پرتقال بنفش، آرش و پدر زن، بیگانگان، وفا، سیل، رهایی، سه روز کندور، 11 گل، راه نجات، جدایی، سایه های شهر، برگی برای زیتون و... از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۸۴۴۴۶

شبکه یک

امروز: ساعت 16، مدار صفر درجه 1 / ساعت 23 و 15 دقیقه، بالاتر از خطر

فردا: ساعت 16، مدار صفر درجه 2

شبکه یک سریال مدار صفر درجه را برای پخش در قالب فیلم در دو بخش تدوین کرده است. بخش اول آن امروز ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود.

رویا تیموریان، مسعود رایگان، لعیا زنگنه، ایرج راد، آتنه فقیه نصیری و پیام دهکردی از بازیگران اصلی این اثر هستند.

فیلم سینمایی «بالاتر از افتخار» به کارگردانی دین رایت، امروز ساعت 23 و 15 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود.

کاتالینا ساندینو مورنو و اسکار ایساک در فیلم سینمایی «بالاتر از افتخار» محصول سال 2012 مکزیک بازی کرده‌اند.

قسمت دوم فیلم تلویزیونی مدار صفر درجه فردا ساعت 16از شبکه یک پخش می‌شود.

شبکه دو

امروز: ساعت 8، سرزمین آرزوها / ساعت 14 و 30 دقیقه، قناری

فردا: ساعت 8، رستم و اسفندیار / ســـاعت 17 و 30 دقیقه، شکارچی شنبه / ساعت 23، پرتقال بنفش

فیلم سینمایی «سرزمین آرزوها» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین پهلوان نشان و مصطفی راور، امروز ساعت هشت از شبکه دو پخش می‌شود. شراره رخام، مجید مشیری و زهره مجابی در فیلم سینمایی «سرزمین آرزو‌ها» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «قناری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جواد اردکانی، امروز ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. ابراهیم خضر، رافی اطامیان و ماجده الرز در فیلم سینمایی قناری محصول کشور لبنان بازی کرده‌اند.

انیمیشن «رستم و اسفندیار» به کارگردانی اسفندیار احمدیه، فردا ساعت هشت به نمایش درمی‌آید. این انیمیشن بر اساس افسانه‌های شاهنامه فردوسی ساخته شده است.

فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی ساعت 17 و 30 دقیقه فردا از شبکه دو تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. علی نصیریان، امیریل ارجمند، دارین خمسه، آرسینه سوکیاسیان، مهدی فقیه و سیلوا آندرانسیان در فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «پرتقال بنفش» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدمهدی رسولی، فردا ساعت 23 از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. مهدی جواهرپور، ناصرعرفانیان، علی جاویدفر، محمد اسدی و فرشید صمدی‌پور در فیلم سینمایی پرتقال بنفش‌بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز ساعت 11، آرش و پدرزن/ ساعت 23 و 30 دقیقه، بیگانگان/ فردا ساعت 8 و 45 دقیقه، وفا

فیلم تلویزیونی «آرش و پدرزن» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین باباییان، امروز ساعت 11 از شبکه سه بازپخش می‌شود. امیر محمدوند و پرستو صالحی در فیلم تلویزیونی آرش و پدرزن بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی بیگانگان به کارگردانی عباس رافعی امروز ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. مکسیم خلیل، محمد حداقی و لیلیا الاعلرش در فیلم سینمایی «بیگانگان» نقش‌های اصلی را بازی کرده‌اند.

فیلم «وفا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی فردا ساعت 8 و 45 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. فرهاد اصلانی، الیزابت امینی، رضا ایرانمنش و بازیگران لبنانی عدی رعد، حسن عدنان، گیریتا غون و آنجو حمید در فیلم تلویزیونی وفا بازی کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز ساعت 11، سیل / ساعت 16، رهایی / فردا ساعت 11، سه روز کندور / ساعت 20 و 30 دقیقه، 11 گل

فیلم سینمایی «سیل» به کارگردانی جان کنت هریسون امروز ساعت 11 درقالب جشنواره تابستانی از شبکه چهار پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «رهایی» به کارگردانی محسن بخارایی هم امروز ساعت 16 از این شبکه بازپخش می‌شود. یکتا ناصر و امیر محمد زند در فیلم تلویزیونی «رهایی» نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «سه روز کندور» ساخته سیدنی پولاک فردا ساعت 11 تقدیم علاقه‌مندان به فیلم‌های خارجی می‌شود.

فیلم سینمایی «11 گل» به کارگردانی اکسی یاشوا ونگ، فردا ساعت 20 و 30 در قالب برنامه «سینما4» پخش می‌شود. در این فیلم تام هنکس و ساندار بولاک نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

شبکه تهران

امروز ساعت 13 و 30 دقیقه، راه نجات

فردا ساعت 13 و 30 دقیقه، جدایی

فیلم سینمایی «راه نجات» به کارگردانی راما قویدل امروز ساعت 13 و 30 دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می‌شود.

فردا ساعت 13 و 30 دقیقه هم فیلم سینمایی«جدایی» از شبکه تهران پخش می‌شود.

شبکه شما

امروز ساعت 23 و 30 دقیقه، سایه‌های شهر

فردا ساعت 13 و 30 دقیقه، برگی برای زیتون

فیلم تلویزیونی «سایه‌های شهر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مرتضی آتش زمزم، امروز ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. مجدی مشموشی، کارتبیا کعده، نعمه بدوی و پولین حداد در فیلم تلویزیونی «سایه‌های شهر» از تولیدات صداوسیمای مرکز اصفهان بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «برگی برای زیتون» به کارگردانی وحید درخشش‌فر فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما به نمایش درمی‌آید. پریسا کلدوست و محبوبه ارمیاتی در فیلم تلویزیونی برگی برای زیتون ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی و تلویزیونی «سرانجام»، «گوزن جوان»، «هیام»، «آن سوی زندگی»، «برج مینو» و «داوطلب مرگ» فردا ساعت 13 و 15 دقیقه، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها