محمد: شاید 6 یا 7 سال باشه که چاردیواری می‌خونم اما هیچ‌وقت پیام نفرستادم. واقعاً نمی‌دونم چرا!
کد خبر: ۵۸۳۸۹۵

علاقه را هر وقت نشان دهید، مثل ماهیِ تازه است!

بی‌نام: [...]تنهایی داره دیوونه‌م می‌کنه، چاردیواری شده تنها دوستم. پس خواهش می‌کنم مطالب شاد بنویسید.

سایه از نوشهر: همیشه به فکر توام. روز دوشنبه منتظر توام. گاهی که سرم شلوغ و مشغله‌هایم زیاد می‌شود یا به تو دسترسی ندارم دلتنگ تو می‌شوم. تو بهترین دوستمی. از تو چیزهای زیادی یاد می‌گیرم. امیدوارم همیشه پاینده بمانی چاردیواری.

سایة‌تان از سرمان کم نشود که تا سایة خوانندگانی چون شما بر سر ماست، برای آمدن دوشنبه‌ها و رسیدن به دستتان، سر از پا نمی‌شناسیم. به قول شاعر معاصر: «دست و سر و پا و سایه و فلک در کارند/ تا تو حالی به کف آری و دلتنگ نشوی»!

بی‌نام: برای ارسال جدول چاردیواری چطوری اقدام کنیم؟

جدول برای افزایش اطلاعات و سرگرمی خودتان چاپ می‌شود؛ نیازی به ارسالش نیست.

بی‌نام: نوشتة علی بارانی، بنشین مرد، خیلی عالی بود.

حامد از تبریز: می‌خواستم با چاردیواری همکاری داشته باشم. من یه دستی توی نویسندگی و شعر گفتن دارم. در ضمن یه پیشنهاد دیگه: جای مدیریت بین مطالبتون خالیه. اگه اونم اضافه کنید تکِ تک می‌شید.

درود بر شما. برای همکاری با چاردیواری فقط نویسندگی یا شاعری کافی نیست. باید اطلاعات مناسبی هم از روزنامه‌نگاری داشته باشید. مثلا بدانید لید چیست، فرق گزارش خبری با مقاله تحلیلی چیست و... اگر اینها را می‌دانید با دبیر چاردیواری تماس بگیرید. منظورتان از جای خالی مدیریت را هم متوجه نشدیم؛ موضوع مدیریت؟ (که در این صورت جز شاخة مدیریت در خانواده‌اش، ربطی به موضوعات این ضمیمة خانوادگی ندارد) یا اِعمال مدیریت در چاپ مطالب؟ (که خوب است به جای انتقادات کلی، نمونه‌های مشخصش را ذکر بفرمایید تا بررسی و اصلاح کنیم).

بی‌نام: درباره افرادی که از صحبت در جمع هراس اجتماعی دارند و راههای درمان آن بنویسید. همه هزینة رفتن به مشاوره را ندارند.

مباحث سلامت به همکارانمان در ضمیمة «سیب» مربوط است اما موضوع پیشنهادیتان بررسی خواهد شد.

بی‌نام: دو تا از مطلبهاتون رو خوندم، عالی بود. یکی بنشین مرد من، یکی هم مهارتهای زناشویی. از این مطلب آخری بیشتر بنویسید چون زوجهای ما به علت فقدان آگاهی از همین مسائل دارن رو به اضمحلال می‌رن.

نگار، 31 ساله از اهواز: لطفاً راهکارهای عملی برای تقویت اراده بنویسید.

طاهره از قم: امروز اولین دیدار من با پیامهای کوتاه بود. واقعاً دمتون گرم که به آدم آرامش می‌دین.

امیدواریم کوتاهی نکرده باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها