رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد:

انهدام باند خانوادگی تولید و توزیع هروئین

رییس کلانتری 164 قائم از دستگیری اعضای یک خانواده در محدوده شمال تهران خبر داد و گفت: این متهمان وانمود می کردند که در حال اثاث کشی هستند و به این ترتیب اقدام به سرقت لوازم منزل شهروندان می کردند.
کد خبر: ۵۸۳۸۵۲
دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرگرد عبدالوهاب حسنوند رییس کلانتری 164 قائم گفت: بامداد روز گذشته یکی از تیم های گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده خیابان «داراباد» بودند که متوجه شدند یک خانواده در حال اثاث کشی منزل هستند و این زوج و پسر کوچکشان در حال انتقال تعدادی وسیله منزل به داخل یک وانت هستند.

وی افزود:با توجه به زمان اثاث کشی و جابجایی منزل ظن ماموران برانگیخته شده و برای بررسی موضوع به این افراد نزدیک شدند و در بررسی و پرس و جو ها و همچنین پاسخ های ضد و نقیضی که زن خانواده به نام «پروانه» اظهار داشت، این ظن بیشتر شده و ماموران اقدام به بررسی دقیق تر موضوع کردند.

سرگرد حسنوند اظهار کرد: در همین زمان چهره مرد خانواده که با یکی دیگر از وسایل منزل بیرون آمده بود مورد شناسایی ماموران قرار گرفته و پلیس دریافت که این فرد یکی از سارقان سابقه دار منزل در این محدوده است که مدتی پیش به جرم سرقت بازداشت و به زندان افتاده است.

وی افزود: همین امر ماموران را واداشت از مظنون آشنا که «غفار» نام داشت نیز تحقیقات انجام دهند و او اعلام کرد منزل استیجاری متعلق خودش است و در حال اثاث کشی به یک منزل دیگر است اما از آنجا که ذهن جستجو گر ماموران قانع نشده بود، مشخصات مالک اصلی منزل از مظنونین درخواست شد که آنها هیچ پاسخی در این زمینه ارایه ندادند.

رییس کلانتری 164 قائم تصریح کرد: همین موضوع باعث شد هر سه عضو این خانواده به همراه خودروی حاوی اثاث منزل به کلانتری منتقل شوند و در ادامه ماموران پس از انجام تحقیقات مالک اصلی ساختمان را شناسایی و به کلانتری دعوت کردند.

وی اظهار کرد: ساعتی بعد مالک ساختمان که به کلانتری آمده و اعلام داشت برای انجام کاری به خارج از تهران رفته بوده و این افراد سارق هستند و از آنها شکایت دارد که این شکایت تحقیقات را وارد مرحله ای جدید کرده و هر سه عضو این خانواده سارق در تحقیقات انجام شده اعتراف کردند که با همدستی هم اقدام به سرقت از منازل شهروندان می کنند و از فرزندشان به عنوان مراقب و به پا در سرقت ها استفاده می کنند.

سرگرد حسنوند افزود: متهمان همچنین اقرار کردند که با شناسایی این منزل خالی از سکنه تحت عنوان اینکه مالک منزل هستند و قصد اثاث کشی دارند با شاه کلید وارد منزل شده و اقدام جابجایی اساس ها و لوازم به خودروی وانت خود کرده اند که گشت انتظامی پلیس به آنها مظنون شده و هر سه را دستگیر کرده است.

گفتنی است؛ هر سه متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و سرعت عمل و تیزهوشی ماموران کلانتری از سوی مالک ساختمان که شاکی پرونده بود، مورد تقدیر قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها