فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری یک قاتل فراری پس از گذشت نه ماه از وقوع قتل خبرداد.
کد خبر: ۵۷۳۵۸۲
همکاری خانوادگی برای ارتکاب جنایت

سردار حیدر عباس‌زاده ، در تشریح جزئیات این خبر گفت: خبری مبنی بر به قتل رسیدن فردی حدود 28 ساله به ضرب شلیک دو گلوله در شهریور ماه سال گذشته در بندر گناوه در حالی که سوار بر خودروی شخصی‌اش بود، در ورودی این شهر به پلیس اطلاع داده شد و در پی آن رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور کارآگاهان در صحنه قتل و انجام تحقیقات اولیه در محل، افزود: با کسب اطلاعات اولیه و همچنین بررسی ارتباطات مقتول و نحوه وقوع قتل وی، سه متهم به قتل از سوی کارآگاهان شناسایی و به مقر پلیس احضار شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در ادامه این تحقیقات راکب موتورسیکلتی که متهم به قتل را پس از اقدام به قتل از محل فراری داده بود، شناسایی و به مقر پلیس احضار شد که وی در تحقیقات اولیه ماموران، با ارائه اطلاعات غلط سعی بر دورکردن ذهن کارآگاهان از مسیراولیه داشت.

عباس‌زاده با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد راکب برادر متهم به قتل است و با همین دلیل سعی در گمراه‌کردن ماموران داشته، خاطرنشان کرد: سرانجام وی با رویت ادله و شواهد موجود به بزه انتسابی اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به شناسایی قاتل اصلی و شش همدست و مرتبطان وی گفت: شش همدست متهم به قتل از جمله پدر وی که در زمینه تهیه موتورسیکلت، تهیه اسلحه، تامین محل اختفا و ... با وی همکاری کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سرانجام مخفی‌گاه قاتل اصلی به هویت «پ – ب» در شهررضا اصفهان نیز شناسایی شد، خاطرنشان کرد: پس از اخذ نیابت قضایی، متهم در عملیات پلیسی دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

به گفته عباس‌زاده، در این عملیات یک دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت، یک قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه سلاح ساچمه‌زنی و یک تیغه خشاب با 10 تیر جنگی از متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به حضور متهم به قتل اصلی و برادر و پدر وی در میان دستگیرشدگان، به ایسنا گفت: این سه تن اقدام به تشکیل یک تیم مجرمانه خانوادگی کرده بودند که تاکنون 18 مورد از سوابق آنان نظیر شرارت، سرقت و ... احراز شده است.

وی درباره علت ارتکاب این جنایت از سوی متهم، گفت: وی در اعترافات اولیه خود هدف از این قتل را انتقام‌گیری عنوان کرده است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها