مرد هزار چهره پایتخت دستگیر شد

کلاهبرداری از ثروتمندان تهران + عکس

مرد هزار چهره که با فریب زنان و دختران جوان در ایستگاه‌های راه‌آهن از آنها به بهانه‌های مختلف کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۳۴۰۵
کلاهبرداری میلیونی از دختران جوان

به گزارش مهر، چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به ماموران پلیس راه‌آهن با ارائه شکایتی گفت: در قطار مسیر بندرعباس به تهران با مرد جوانی آشنا شدم که وی اعتمادم را جلب و در قطار از من خواستگاری کرد و وقتی در یکی از ایستگاه‌ها توقف کرده بودیم، با ادعای این که کیف پولش را در قطار جا گذاشته، عابربانکم را گرفت تا خریدمان را حساب کند. وقتی به تهران رسیدیم، متوجه شدم او سه میلیون تومان از حسابم برداشت کرده است.

پس از این شکایت، ماموران تحقیقات خود را آغاز و با ردیابی‌های پلیسی و بررسی دوربین‌های مداربسته، هویت مرد شیاد به نام امیر بیست‌و‌شش ساله را شناسایی کردند.

بررسی‌ها نشان داد متهم از مجرمان حرفه‌ای است که تاکنون چند شکایت از او در پلیس شهرهای مختلف بخصوص شهرهای جنوبی مطرح شده است.

در ادامه متهم در مخفیگاهش شناسایی و از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی راه‌آهن دستگیر شد.

تحقیقات ماموران نشان داد متهم با پرسه زدن در ایستگاه‌های قطار و به بهانه پیدا کردن بلیت برای مسافران بخصوص دختران جوان، آنها را فریب داده و پس از جلب اعتماد در فرصتی مناسب از آنها کلاهبرداری می‌کرد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم به شیوه‌های دیگر نیز از چند نفر کلاهبرداری کرده است؛ به این ترتیب که او با شناسایی افرادی که مشکلات مالی داشتند به بهانه دریافت وام آنها را فریب داده است؛ به طوری که متهم در یکی از کلاهبرداری‌هایش به بهانه استخدام سرایدار یک مدرسه در کیش از او پنج میلیون تومان دریافت و فرار کرده بود.

او همچنین به بهانه پیدا کردن کار، زن جوانی را در تهران فریب داده و از او نیز پنج میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ ولی‌پور، رئیس پلیس آگاهی راه‌آهن کشور در این باره گفت: تحقیقات از متهم در اداره آگاهی ادامه دارد و احتمال افزایش کلاهبرداری‌های او وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی آباد كتول
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
۰
۰
دارم می گم ... عجب مردم ساده ای داریم كه طی چند دقیقه این همه به یه آدم ناشناس اعتماد می كنن!!!!

نیازمندی ها