کلاهبردار ی 300 میلیونی با شترمرغ

فردی که در پوشش شرکت پرورش شترمرغ 300میلیون تومان از مردم کلاهبرداری کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۵۸۳۳۶۲

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی در این باره گفت: در پی گزارشی مبنی بر کلاهبرداری فردی از شهروندان استان‌های خراسان‌رضوی و جنوبی به بهانه سرمایه‌گذاری برای پرورش شتر مرغ، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: کارآگاهان ابتدا با دعوت شاکیان پرونده متوجه شدند فرد کلاهبردار با تاسیس دفتری در مشهد و جلب اعتماد افراد برای سرمایه‌گذاری در شرکت پرورش شترمرغ در بیرجند 300 میلیون تومان از مردم گرفته و از تیر91 متواری شده است.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان اداره عملیات وی‍ژه با شروع تحقیقات برای دستگیری این فرد کلاهبردار، متوجه حضور متهم در استان سیستان و بلوچستان شده و با هماهنگی قضایی به مخفیگاه وی در زاهدان رفتند و در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی مشهد منتقل کردند.

بیدمشکی تصریح کرد: متهم در بازجویی به کلاهبرداری 300 میلیون تومانی از مردم اعتراف کرد. رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با اشاره به این که تاکنون 30 نفر از شاکیان پرونده شناسایی شده‌اند، از شهروندان درخواست کرد در صورتی که اطلاعاتی در این باره دارند، موضوع را به پلیس آگاهی با تلفن 2183700 خبر دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها