در پی برخورد 2 دستگاه خودرو، شعله‌های آتش سرنشینان هر 2 خودرو را به کام مرگ کشید

مرگ دلخراش 6 نفر در یک تصادف

در یک حادثه خونین در قم شش نفر از سرنشینان دو دستگاه خودرو که باهم برخورد کرده بودند در میان شعله‌‌های آتش به طرز دلخراشی جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۵۸۳۳۵۵

به گزارش مهر، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم درباره حادثه تصادف منجر به مرگ شش نفر در تصادف دو خودرو در این شهر گفت: شامگاه جمعه گذشته یک دستگاه سواری پژو 206 که در مسیر روستای کرمجگان به سمت شهر کهک در استان قم در حرکت بود، با یک دستگاه خودروی پراید بشدت برخورد کرد و هر دو خودرو آتش گرفت. وی ادامه داد: در این حادثه شش نفر که سه نفر آنها سرنشین خودروی پراید و سه نفر دیگر در خودروی 206 بودند، در میان شعله‌های آتش سوختند.

سرهنگ جمشیدی‌راد، علت حادثه را عدم کنترل وسیله نقلیه و تجاوز از خط جاده ناشی از رعایت نکردن سرعت مجاز از سوی راننده خودرو 206 عنوان کرد. معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان نیز درباره این حادثه گفت: در پی تماس با اورژانس مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید با پژو در این محور، نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس115 به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از حضور پرسنل اورژانس در محل حادثه، به دلیل آتش گرفتن خودروها، امکان امدادرسانی به سرنشینان وجود نداشت و تلاش‌ها به سبب شدت آتش‌سوزی بی‌نتیجه ماند و فقط دو نفر از سرنشینان خودروها نجات یافتند. یکی از سرنشینان نجات یافته زنی حدود بیست ساله بود که با عارضه سوختگی شدید به بیمارستان نکویی قم انتقال یافت. فراهانی خاطرنشان کرد: کودک ده ساله‌ای نیز پس از عملیات احیا به بیمارستان علی بن ابیطالب انتقال یافت.

وی بیان کرد: در این حادثه شش نفر از سرنشینان دو خودرو با محبوس شدن در خودروها، در آتش سوختند.

واژگونی پژو 405

گزارش دیگری حاکی است، روز جمعه گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو 405 در محور سیرجان ـ شهربابک، دو نفر از سرنشینان خودرو جان باختند و یک نفر دیگر راهی بیمارستان شد. سرگرد اکبر رضوی‌نشاط در این باره گفت: در این حادثه ناگوار پدر و مادر یک خانواده بر اثر شدت جراحات کشته شدند و دختر خانواده که نوجوانی چهارده ساله است، زخمی و به بیمارستان منتقل شد. وی علت حادثه را بی‌توجهی راننده خودرو به جلو عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها