حمایت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از بهداد

سلیمی اسطوره ورزش و مازندران و ایران است

بهداد سلیمی : دغدغه هایمان را به گوش وزیر رساندیم

وزنه بردار طلایی ایران در بازی های المپیک 2012 لندن با بیان اینکه مردم مهمترین انگیزه من برای افتخارآفرینی در میادین بزرگ ورزشی هستند، گفت: مطمئن هستم که مردم ایران ارزش کار و زحمات ما ملی پوشان را می دانند.
کد خبر: ۵۸۲۷۶۶
بهداد سلیمی : دغدغه هایمان را به گوش وزیر رساندیم


بهداد سلیمی که در حاشیه دیدار عصر چهارشنبه خود با وزیر ورزش وجوانان با پایگاه خبری ورزش و جوانان ایران گفتگو می کرد ، اظهار داشت: وجود مردم برای من اهمیت دارد و درمن ایجادانگیزه می کند ، مطمئن هستم آنها قدر و ارزش تلاشهای ما را می دانند و این برای ما بزرگترین پاداش است.
وزنه بردار دسته فوق سنگین کشورمان در خصوص نتایج دیدارش با دکتر محمد عباسی گفت: این چندمین نشست است که با وزیر داشتیم ، مشکلاتمان را مطرح کردیم. ایشان به دقت مسائل ما را گوش دادند و آنها را جهت بررسی وپیگیری بیشتر یادداشت کردند.
وی ادامه داد : هر چند این نشست به دلیل بررسی وضعیت مدال آوران المپیک لندن صورت گرفته بود اما فرصتی شد تا دوباره دغدغه هایمان را مطرح کنیم.
دارنده مدال طلای المپیک لندن افزود : جا دارد از وزیر به خاطر اینکه بعد از یکسال همچنان پیگیر مسائل المپیکی ها هستند قدردانی کنم. به نظر من کار شایسته ودر خور تقدیری است.
وی افزود : پس از المپیک لندن نامهربانی های بسیاری در حق برخی از ملی پوشان صورت گرفت، دراین یکسال به جای مهیا شدن شرایط مطلوبتر برای ورزشکاران ، یک دفعه فضای نامطلوبی برایشان ایجاد شد و این جلسه باعث شد که وزیر از نزدیک به درد و دلهای ما گوش کنند و راهکارهای مدبرانه ای هم پیشنهاد کنند.
بهداد سلیمی درپایان گفت : در کل نشست خوبی بود و من امیدوارم بتوانم به عنوان یک وزنه بردار که مردم و رهبر انقلاب نیز توجه ویژه ای به آن دارند برای ایران عزیز همچنان افتخار افرین باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها