کلاه پهلوی به قسمت چهلم رسید

روز جمعه قسمت چهلم سریال تلویزیونی کلاه پهلوی پخش می‌شود. در این قسمت در ادامه رویدادهای قسمت سی‌ونهم مخاطبان این سریال شاهد فعالیت کریم برای بدنام کردن شادی همسر فرماندار سامان خواهند بود.
کد خبر: ۵۸۲۶۸۵
کلاه پهلوی به قسمت چهلم رسید

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، در قسمت چهلم سریال کلاه پهلوی، کریم با هدف عمل به خواسته مه‌لقا (شقایق فراهانی) برای بدنام کردن شادی (بهاره کیان افشار)، رفتار همسر فرماندار با امیر توکلی (امیرحسین آرمان) را زیرنظر می‌گیرد و برای افشای رابطه میان امیر و شادی، نقشه‌ای را طراحی می‌کند. از طرفی ذبیح‌الله نیز طی دیدار با حاجی خان، از او می‌خواهد برای آزادی میرزا رضا وساطت کند. صمصام نیز طی ملاقات با حاجی خان، نسبت به اوضاع شهر و تسلط کریم بر همه امور ابراز نارضایتی می‌کند و حاجی خان نیز درباره نحوه برخورد با کریم و نیز وضع مه‌لقا همسر صمصام، توصیه‌هایی به او می‌کند. همچنین در این قسمت پری و پریوش دختران آقای موید با کمک رضا شوفر از شهر سامان فرار می‌کنند.

سریال کلاه پهلوی در 54 قسمت به کارگردانی سیدضیاءالدین دری و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان در شبکه یک ساخته شده و 11 ماه از آغاز پخش آن می‌گذرد. پخش این سریال تا پاییز امسال ادامه خواهد داشت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها