آمادگی پرسپولیس برای کمک به مظلومی

رویانیان: حقیقی را گرفتیم تا دلمان قرص باشد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: در عیادتم از مظلومی اعلام کردم که پرسپولیسی‌ها آماده هر گونه کمک به او را دارند.
کد خبر: ۵۸۱۲۱۷
رویانیان: حقیقی را گرفتیم تا دلمان قرص باشد


 محمد رویانیان در مورد عیادت غلامحسین مظلومی اظهار داشت: این وظیفه من به عنوان یک مدیر پرسپولیسی بود که از یکی از بزرگان فوتبال ایران که به نظرم فوتبال ایران به او مدیون است، عیادتی داشته باشم، البته باید عذرخواهی کنم که دیر به دیدار مظلومی آمدم.

وی افزود: آرزوی قلبی من و سی و پنج میلیون هوادار پرسپولیس این است که هر چه زودتر مظلومی عزیز را در کنار خانواده خود ببینیم. انشاالله با توجه به صحبت‌هایی که با او داشتم ظرف یکی دو روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.

رویانیان ادامه داد: در دیدار با مظلومی همچنین اعلام کردم که دعای 35 میلیون پرسپولیسی پشت سر او است و آمادگی هر گونه کمک به این پیشکسوت بزرگ فوتبال ایران را داریم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص حضور علیرضا حقیقی در جمع سرخپوشان نیز گفت: حقیقی مثل جوانان دیگر پسر پرسپولیس است او سال های زیادی را در این تیم بازی کرده و یکی از بازیکنانی است که الان تجربه اروپایی دارد، ما هم حقیقی را آوردیم تا دلمان در درون دروازه قرص باشد.

وی افزود: حقیقی دروازه بانی است که شاید بتواند در جام جهانی به تیم ملی ایران کمک‌های بزرگی داشته باشد و حیف بود او که دلش با پرسپولیس بود سر از تیم دیگری در بیاورد به همین دلیل ما با هماهنگی با دایی به او اجازه ندادیم تا به جای دیگری فکر کند. خوشحالم که این جوان برومند و آینده دار دوباره در تیم خودش حضور پیدا کرده و به نظرم می‌تواند کمک‌های بزرگی در یک سال تجربه‌اش در اروپا داشته باشد.

مدیر عامل پرسپولیس در پایان به فارس گفت: البته ما دروازه‌بانان خوب دیگری هم داریم که انشاالله همه با هم کمک می‌کنند تا پرسپولیس سر بلند باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها