بشار اسد:

دشمنان را شگفت زده می کنیم

پایگاه خبری الخبرپرس لبنان سخنانی از بشار اسد رئیس جمهور سوریه را در پاسخ به واکنش این کشور به حمله احتمالی رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
کد خبر: ۵۸۰۹۵۸
دشمنان را شگفت زده می کنیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پایگاه خبری الخبرپرس لبنان به نقل از منابع آگاه نوشت: بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در سخنانی تاکید کرده است که پاسخ سوریه به حملات موشکی اسرائیل قوی‌تر وخشن‌تر از آن چیزی خواهد بود که این رژیم تصور می‌کند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه پاسخ به تجاوزهای اسرائیل در دست خود ما بوده و در دست دیگران نیست، افزود: دشمنان را در وقت مناسب و با روش مناسب شگفت‌زده خواهیم کرد.
 
اسد همچنین با بیان اینکه سوریه توانایی حمله به اسرائیل را دارد، افزود: ارتش سوریه باید آمادگی هرگونه پاسخ به اسرائیل و مقابله با آن را داشته باشد.
 
بر این اساس رئیس‌جمهور سوریه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل از چندین روش از جمله امنیتی، نظامی و سیاسی صورت می‌گیرد که یکی از آنها به دست‌آوردن مقادیر زیادی موشک یاخونت از طرف روسیه برای پاسخ به تجاوزات است.
 
رئیس‌جمهور سوریه در ادامه با اشاره به اینکه حمله اسرائیل به موشک‌های ارسالی این کشور به سوریه باعث خشم طرف روسی شده است، افزود: اقدام اخیر اسرائیل مقابله آشکار با روسیه بوده و در شرایط کنونی گزینه‌ها در اختیار ما است و اسرائیل تاوان تجاوز خود به سوریه را می‌دهد.
 
منابع آگاه در پایان می‌افزایند: بشار اسد در گفتگو با برخی از معاونان خود و در مشورت با فرماندهان ارتش این کشور که در بین آنها سرتیپ ماهر الاسد هم حضور داشته است، بر وجود اطلاعات کامل از اقدام اخیر اسرائیل در دستگاه اطلاعاتی سوریه تاکید کرده و افزوده است: اطلاعات کاملی از اهداف رژیم صهیونیستی که بسیار حساس هستند و امکان حمله به آنها وجود دارد، در اختیار دستگاه اطلاعاتی  سوریه وجود دارد.

newsQrCode
برچسب ها: دشمنان یاخونت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها