رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا آمادگی کشورش برای انجام اقدامات نظامی در سوریه را اعلام کرد

وسوسه‌ آمریکا برای دخالت نظامی در سوریه

هلاکت شمار زیادی از تروریستها در مناطق مختلف سوریه

خبرگزاری سوریه از کشته شدن شماری از تروریست ها با ملیت های فلسطینی ویمنی درچند روستا وشهرک های ریف دمشق و انهدام چند توپخانه و سلاح های سنگین ومقادیر زیادی تسلیحات به دست یگان هایی از ارتش این کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۳۸۵
هلاکت شمار زیادی از تروریستها در مناطق مختلف سوریه

به گزارش واحد مرکزی خبر ، این منبع اعلام کرد یگان هایی از ارتش سوریه دیروز با تعقیب گروه های تروریستی پیشرفت های چشمگیری در شهرک حجیره کردند و توانستند شماری از افراد مسلح را کشته و یا زخمی و مقادیری سلاح سنگین از جمله توپخانه را در شهرک حسینیه منهدم کنند.

یگان های ارتش همچنین توانستند یک مخفیگاه گروه های تروریستی را در شهرک ذیابیه منهدم کنند و شمار زیادی از تروریست ها را بکشند.

این نیروها مقر تروریست ها را در مزارع العب در منطقه دوما منهدم کردند که شماری کشته و زخمی بر جا گذاشت.

یگان های ارتش دیروز نیز تسلیحات جبهه النصره را در چند منطقه حلب  و اطراف آن منهدم و موقعیت خود را در چند ساختمان مسکونی در منطقه راشدین مستحکم کردند همچنین دهها تن از آنان را در روستای المنصوره واقع در منطقه غرب حلب به هلاکت رساندند.

نیروهای سوریه مخفیگاه گروه های مسلح را در منطقه حلب ، ادلب ، درعا و لاذقیه منهدم و شماری از افراد مسلح را کشته و  امنیت و ثبات را در شهرک السخنه در منطقه تدمر و در مسیر خناصر حلب برقرار کردند.

در حماه نیز تونل هایی متعلق به گروه های مسلح در منطقه الشریعه کشف و مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات نظامی و مواد منفجره در آن ها کشف وضبط شد.

نیروهای ارتش سوریه تلاش تروریستها را برای ورود به دو روستا در حومه شهر حسکه خنثی کردند و حدود سی تروریست را در روستای مقبره به هلاکت رساندند و سلاحهایشان را مصادره کردند .

به گزارش شبکه تلویزیونی سوریه ، یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت :« به ما اطلاع داده شد که اعضای یک گروه تروریستی به روستای مقبره در منطقه تل ابیض وارد شده اند و با همکاری با نیروهای دفاع ملی برای این عملیات برنامه ریزی شد و در درگیریهایی که چهار ساعت طول کشید توانستیم 27تروریست را بکشیم و بسیاری از آنها نیز زخمی شدند و سه دستگاه خودروی پیک آپ و یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه جیپ منهدم و مقادیری سلاح مصادره شد. یک دستگاه خودروی پیک آپ که تیربار ضد هوایی روی آن نصب شده است ، یک قبضه تیربار 5و14میلی متری ضد زره ، تیربارهای متنوع دیگر ، یک قبضه تفنگ تک تیراندازی ، شش قبضه موشک دوش پرتاب حرارتی ، مهمات متنوع ، دستگاههای بی سیمی پیشرفته و برخی تجهیزات پزشکی وارداتی از خارج ، گذرنامه ها و  اسناد به سرقت رفته و جعلی ، لباسهای ضد گلوله و تلفنهای ثریا ، بمب ، پلاکهای سرقتی و قاچاق شده خودرو ، تفنگهای خودرو، دستگاههای پیشرفته دید در شب و دستگاههای بی سیمی ویژه خودروها از جمله سلاحها و تجهیزات مصادره شده است».

اعضای یک گروه دیگر تروریستی تلاش کردند به روستای عطاله در حومه حسکه وارد شوند و ساکنانش دفاع و افراد مسلح را مجبور به فرار کردند همچنین سلاحهای متنوع در مخفیگاه تروریستها در روستای مغیره شامل شش فروند موشک حرارتی ، گلوله خمپاره ، تفنگ تک تیراندازی ، سه کمربند انفجاری ، مقادیری مهمات ، دستگاههای مخابراتی کشف شد و شماری از تروریستها در این مخفیگاه کشته و زخمی شدند.

نیروهای ارتش سوریه چندین مخفیگاه تروریستها را در دره های اطراف منطقه صباح الخیر در جنوب حسکه و منطقه عریشه منهدم کردند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یحیی كول صادق
Switzerland
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
۰
۰
بدون شك حامیان ادمخوار چوبش را خواهند خورد

نیازمندی ها