پس از پیروزی مقابل پرسپولیس

فرکی: بازی درگیرانه شد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی خوبی بود اما اخراج بازیکن پرسپولیس باعث شد بازی درگیرانه دنبال شود.
کد خبر: ۵۷۹۵۸۳
فرکی: بازی درگیرانه شد


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ حسین فرکی در مورد پیروزی دو بر یک تیمش مقابل پرسپولیس و خشونت زیادی که در این مسابقه وجود داشت، گفت: توصیه اولیه ما این بود که بازیکنان با نگاهی جدی به این مسابقه وارد شوند و فکر کنند بازی رسمی است. با توجه به اینکه پیش از این در سه بازی دوستانه دیگر در تهران به میدان رفته بودیم می‌خواستیم بازیکنان از آن شرایط نگاه بازی دوستانه بیرون بیایند. به هر حال پرسپولیس نیز تیم بزرگی است و کادر فنی بسیار خوبی دارد که در رأس آن علی دایی قرار دارد.

وی افزود: بازی شرایط بسیار خوبی داشت، بازیکنان هر دو تیم بسیار مستحکم در میدان حاضر شدند و نگاهی جدی به بازی داشتند. اخراج بازیکن پرسپولیس باعث بروز درگیری‌ها شد. در نیمه دوم هرچه سعی کردیم داور را متقاعد کنیم تا یک یار جدید به میدان بیاید او راضی نشد و مجبور شدیم یک بازیکن خود را بیرون بیاوریم. وقتی که بازی 10 به 10 شد فشار زیادی به بازیکنان آمد و این باعث شد که خطاهای زیادی صورت بگیرد به هر حال همه چیز ختم به خیر شد و مهم ارزیابی نفرات دو تیم بود، توانستیم از آخرین فرصت‌های‌مان برای آماده‌سازی استفاده کنیم تا با قدرت بیشتری در شروع مسابقات ظاهر شویم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد اینکه اسکلت اصلی تیم خود را حفظ کرده است و آیا از جذب نفرات جدید رضایت دارد، گفت: تیم یکدستی داریم و بین بازیکنان‌مان فاصله چندانی وجود ندارد. همین مسئله امیدواری زیادی به ما داده است. در دروازه سه الی چهار مهره خوب داریم. در دفاع، هافبک و حمله بازیکنان خوب‌مان نگرانی را در ما از بین برده‌‌اند. چهار مهره لیگ برتری جذب کردیم که این نفرات با آمادگی و هماهنگی به تیم وصل می‌شوند و خودمان را آماده شروع مسابقات می‌کنیم.

فرکی در مورد بازیکنان خارجی فولاد گفت: دو بازیکن برزیلی برای فصل جدید جذب کردیم. پادوانی دفاع وسط فصل گذشته ما رفت و به جای او سرگیو را گرفتیم. نوز که در 8 هفته پایانی لیگ پارسال به تیم ما آماده بود از لیست‌مان خارج و چاوز که یک هافبک مهاجم برزیلی را به جای او جذب کردیم. به هر حال این بازیکنان کمی دیرتر از سایرین به ما اضافه شدند و مدتی زمان می‌برد که به هماهنگی برسند. ان‌شاءالله در شروع مسابقات می‌توانیم به نتایج خوبی برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها