حرفه ای ترین سارق لوازم خودرو در تهران

رضا گوریل دستگیر شد

صادق دزده دستگیر شد

سرکلانتر چهارم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو خبر داد و گفت: این متهم که به «صادق دزده» معروف بود، تحت تعقیب ماموران پلیس آگاهی تهران، مازندران و استان مرکزی بود.
کد خبر: ۵۷۸۹۵۲
صادق دزده دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ علی احمد نادری سرکلانتر چهارم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: شب گذشته یکی از تیم های انتظامی گشت کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، هنگام گشتزنی در محدوده امین، به مشخصات مخدوش یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و برای بررسی مشخصات آن را از مرکز پیام و کنترل پلیس تهران بزرگ استعلام کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که این خودرو مدتی پیش از محدوده گلبرگ به سرقت رفته و در حال حاضر ماموران کلانتری 147 در تعقیب سارق آن هستند که به این ترتیب به راننده خودرو نزدیک شده و دستور توقف دادند.

سرهنگ نادری اظهار کرد:در همین زمان راننده بدون توجه به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و سعی کرد با انجام حرکات خطرناک و مارپیچ از محل بگریزد که با تعقیب و گریز انجام شده ماموران پس از چند بار دستور توقف با صدای بلند مجبور به استفاده از سلاح شدند.

وی افزود: با شلیک ماموران به خودرو راننده مجروح شده و پس از برخورد با جدول متوقف شد که بلافاصله با هماهنگی پلیس، تیم های عملیات امداد و نجات و اورژانس به محل اعزام و ضمن مداوای متهم، وی را به بیمارستان منتقل کردند.

سرهنگ نادری گفت: پس از بهبود متهم در بیمارستان، ماموران از وی بازجویی های ابتدایی را انجام دادند که در نتیجه مشخص شد این فرد «صادق» معروف به «صادق دزده» است که به اتهام سرقت خودرو در شهرهای مختلف کشور تحت تعقیب ماموران پلیس آگاهی مازندران، استان مرکزی و پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ است.

سرکلانتر چهارم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: به این ترتیب متهم پس از بهبود و تکمیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و هماهنگی های لازم برای حضور ماموران پلیس آگاهی شهرستان های مذکور برای تکمیل پرونده متهم انجام شد تا پس از تکمیل به همراه متهم به دادسرا منتقل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها