هشدار پزشکان به اسطوره فوتبال انگلستان:

یک ماه دیگر می میری!

پل گاسکوئین ، اسطوره فوتبال انگلستان که در طی این سال ها بارها به دام اعتیاد به مشروبات الکلی افتاده بود بار دیگر الکلی شده است.
کد خبر: ۵۷۸۸۶۴
یک ماه دیگر می میری!

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛  گاسکوئین در بیمارستان بستری است و پزشکان شرایط او را بسیار وخیم گزارش کرده  و به او هشدار داده اند در صورتی که به این رویه ادامه بدهد یک ماه دیگر بیشتر زنده نیست.

گاسکوئین 46 ساله از سال ها پیش حتی آن زمانی که فوتبال بازی می کرد به دام اعتیاد به نوشیدنی های الکلی افتاد و با وجود اینکه بارها آن را ترک کرده است دوباره به دام آن افتاده است. اینکه به نظر می آید او بیشتر از هر زمانی به این دام افتاده است.  مطبوعات انگلیسی در روزهای اخیر چندین بار عکس های گاسکویین را در حالی که بر روی زمین افتاده و نیمه بیهوش است به چاپ رسانده اند. سان در گزارشی نوشت مسبب اصلی این حال و روز گاسکوئین رستوران ها و بارهایی هستند که برای تبلیغ بیشتر این اسطوره فوتبال انگلیس را به خوردن رایگان نوشیدنی های الکلی دعوت می کنند.روزنامه سان دی پیپل نیز با تیتر درشتی نوشت : پسر، به طرف مرگ نرو.

ساختار فیزیکی این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال انگلستان بسیار به هم ریخته است و وخامت حال او بازتاب گسترده ای در دنیا داشته است. برای اینکه او مشروبات الکلی را ترک کند کمپینی تشکیل شده است.

آغاز کمپینی برای کمک رسانی به گاسکوئین: فروش و تعارف الکل به گازا ممنوع!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها