در ضیافت افطار جامعه مهندسین اسلامی مطرح شد؛

توصیه عسگراولادی به موسوی و کروبی

حبیب الله عسگراولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در مصاحبه با خبرانلاین گفت: بنده با شناختی که از آقایان موسوی و کروبی و حتی جریان اصلاح‌طلبی دارم گفتم آنها مفتون واقع شده‌اند. تاکنون در انتظارم تا پیام روشنی از آنها دریافت کنم.
کد خبر: ۵۷۸۶۰۰
در انتظار پیام موسوی و کروبی

وی گفت:«منتظرم پیام روشنی از موسوی و کروبی دریافت کنم.» به گفته وی این دونفر اگر تا دیر نشده تائبانه به نظام و رهبری رجعت کنند امکان دارد رأفت و نرمش رهبری شامل حالشان شود. او حتی در پایان سخنانش هم برای این دو نفر دعا کرد.
بنده با شناختی که از آقایان موسوی و کروبی و حتی جریان اصلاح‌طلبی دارم، گفتم آنها مفتون واقع شده‌اند. فتنه‌گر اصلی آمریکا و اسرائیل و انگلیس هستند. فکر می‌کنم این گزاره نیازی به استدلال نداشته باشد. از آنها درخواستم این بود راه مشروع و سفارش‌شده در قرآن کریم یعنی راه‌ توبه را طی کنند و به دامن پر مهر امامت و ملت و نظام برگردند. در انتظارم تا پیام روشنی از آنها دریافت کنم.

* به‌نظر می‌رسد برای آنها دو جرم اساسی قابل پیش‌بینی است؛ حقوقی و سیاسی! جرم حقوقی آنها طبیعی است که در دادگاه رسیدگی شود. قابل تردید نیست که آنها فرمان شورش خیابانی صادر کردند با بیانیه‌های تند و افراطی و مسبب قتل شده‌اند. ده‌ها نفر در اغتشاشات کشته شده‌اند. بنیاد شهید نام بیش از 20 نفر را با کد به نام شهید شناخته است. آنها چاره ندارند پاسخگوی این خون‌ها باشند. آنها میلیاردها تومان به مردم به‌ویژه کسبه خسارت زدند که باید جوابگو باشند. این را باید دادگاه و قاضی مجازات آن را تعیین کند مگر اینکه رهبری نظام مصلحت دیگری داشته باشند. در ابتدای کار در دوران آیت‌الله آقای شاهرودی قضات وارد این کار شدند اما در دوران آیت‌الله آقای لاریجانی این کار فروکش کرد و شبه تعطیل شد. به‌نظر من باید دستگاه قضا در این مورد پاسخگو باشد و دیگری هم جرم سیاسی منتسب به آقایان است. آنها مشارکت 85 درصدی مردم را که یک سرمایه برای امنیت ملی کشور بود برنتافتند و رای 75 درصدی نامزد پیروز را انکار کردند و اقتدار ملی را در معرض خطر قرار دادند. آنها به دشمن فرصت دادند در مذاکرات 1+5 و دیگر صحنه‌های بین‌المللی با ملت ایران شاخ و شانه بکشند. آنها اوباما را پررو کردند در حالی که آمریکایی‌ها داشتند در برابر ملت در خیلی از زمینه‌ها کوتاه می‌آمدند. اینها مسائل کمی نیست. قطعی است که آنها در دنیا و آخرت باید خود را پاسخگو بدانند و گریز و مفری برای این کار ندارند. باز هم اگر تا دیر نشده تائبانه به نظام و رهبری رجعت کنند امکان دارد رافت و نرمش رهبری شامل حالشان شود.

عسگراولادی در مورد واژه‌های رییس‌جمهور منتخب نیز گفت: اعتدال و عقلانیت و دیگر کلید واژه‌های آقای روحانی در انتخابات بارها توسط ایشان تعریف شده است. البته نباید آنقدر در وادی تعریف توقف کنیم تا از مفهوم واقعی این واژگان فاصله بگیریم. فکر می‌کنم این واژه‌ها به اندازه کافی روشن و گویا هستند.

فرقه رجوی و کشف تونل اتمی

خیانت گروهک تروریستی منافقین به کشور به حدی از رسوا یی رسیده است که حتی رسانه های ضد انقلاب نیز نمی توانند از آن چشم پوشی کنند.

سایت ضد انقلابی گویا نیوز با انتشار مقاله ای با عنوان «فرقه رجوی ، تونل اتمی دیگری را درایران کشف کرد! » نوشت: ناروا خواهد بود اگر از فرقه دربسته ای که رهبران آن برای دست یافتن به قدرت سیاسی در ایران به هرکارغیراخلاقی دست می زند و به خدمت هر قدرت خارجی در می آیند ، بعنوان یک سازمان سیاسی یاد شود . واژه مجاهدین خلق عنوانی است که فرقه رجوی امروزه برای عوامفریبی از آن استفاده می کند.

کشف یک پایگاه هسته ای دیگر در 70 کیلومتری تهران و در نزدیکی شهر دماوند ، خبری است که روز پنجشنبه 20 تیرماه ، چند خبرگزاری معتبر جهانی به نقل از فرقه رجوی به سراسرجهان مخابره کرده اند ! فرقه مسعود رجوی ادعا می کند که طی یکسال گذشته از 50 منبع اطلاعاتی خود درایران ، به اسناد و مدارکی دست پیدا کرده است که گویا بموجب این اسناد ، جمهوری اسلامی از سال 2006 ، اقدام به حفر 30 تونل و 30 انبار در زیر کوهی نزدیک شهر دماوند نموده است و شخص حسن روحانی مذاکره کننده پیشین پرونده اتمی ایران که بتازگی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شده ، دراین پروژه نقش اساسی داشته است ! شگفتا که منابع اطلاعاتی فرقه رجوی ، خبری به این مهمی و این کشف بزرگ را چرا چند هفته قبل و پیش از انتخابات در اختیار خبرگزاری ها نگذاشته است ؟!

مخملباف: بهائیت دینی نمونه است

محسن مخملباف که با فیلم جدیدش با نام «باغبان» در جشنواره اسرائیلی اورشلیم حاضر شده است، گفت: من پیروان بهائیت را در فیلم خود انتخاب کرده‌ام زیرا آنان رویکردی دارند که می‌تواند برای پیروان دیگر ادیان نمونه باشد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از شبکه خبری الجزیره، وی که در فیلم جدیدش به بهانه صلح و دوستی به مدح مذهب ضاله بهاییت پرداخته است، خطاب به ساکنان اشغالگر رژیم صهیونیستی گفت: شما را دوست دارم اما خواهش می‌کنم به ایران حمله نکنید چراکه حمله راه حل نیست بلکه وضع را بدتر می‌کند.

 درباره روند تشکیل کابینه روحانی

رادیو  فردا با پخش گزارشی درباره روند تشکیل کابینه دکتر حسن روحانی گفت: دوازدهم مرداد ماه محمود احمدی نژاد دفتر ریاست جمهوری را به حسن روحانی می دهد و از روز سیزدهم اولین روز کاری رئیس جمهور یازدهم شروع می شود حسن روحانی و تیم مشاوران او این روزها در حال رایزنی برای انتخاب وزرای دولت یازدهم هستند در مقابل هم در اردوگاه اصولگرایان چهره های معتدل تر این جریان فکری سیاسی از لزوم تعامل با دولت جدید سخن می گویند.

گزارشگر رادیو  فردا افزود:فضای کلی مجلس به سمت همراهی با دولت هست خصوصا فراکسیون اکثریت که آقای لاریجانی در راس آن قرار دارد .طبیعتا آقای روحانی می توانند با رایزنی هایی که  با اکثریت مجلس دارند و چهره هایی نظیر آقای باهنر و خود آقای لاریجانی بتوانند رای اعتماد قابل قبولی را برای کابینه شان کسب بکنند در حال حاضر مخالفان آقای روحانی در اقلیت هستند.

دولت روحانی و دو دستگی در آمریکا

از زمان اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور جدید، بحث های فراوانی در نقاط مختلف جهان درباره ابعاد تغییر در سیاست خارجی ایران در دوره جدید آغاز شده است. در این میان، از سیر وقایع چنین بر می آید که نمایندگان کنگره آمریکا، بر سر نحوه تعامل با دولت جدید دچار دو دستگی آشکاری شده اند.

به گزارش «تابناک»، بحثی که این روزها به شدت در میان نمایندگان کنگره آمریکا جریان دارد، پرسش از این موضوع است که آیا انتخاب حسن روحانی، فرصتی برای آمریکاست تا تلاش های دیپلماتیک خود را برای حل موضوع هسته ای ایران افزایش دهد و یا زمینه ای است تا فشارها بر حکومت ایران افزایش پیدا کند؟

سایت «رادیو اروپای آزاد» در گزارشی که در این زمینه تهیه کرده، اشاره می کند که در حال حاضر، هر دو دیدگاه در میان نمایندگان آمریکایی طرفدارانی دارد.

هفته گذشته، تقریباً همه اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از کاخ سفید درخواست کردند تا به منظور متوقف کردن برنامه هسته ای ایران، فشارها را بر این کشور افزایش دهند. این افراد در نامه ای به باراک اوباما، اظهار داشتند که نتیجه انتخابات ایران، تأثیری بر برنامه ایران برای «دستیابی به سلاح هسته ای» نخواهد داشت.

اما این دیدگاه، در میان همه اعضای کنگره مشترک نیست. شماری از اعضای کنگره، انتخاب روحانی را که با برنامه اعتدال به پیروزی رسید، به عنوان فرصتی بالقوه برای بازساری روابط ایران و آمریکا و تضمین حصول یک راه حل هسته ای مبتنی بر مذاکره می بینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها