فال هفته

متولدین فروردین: نگران اوضاعی که پیش آمده نباشید و فراموش نکنید هر مشکلی راه‌حل خاص خودش را دارد. تا می‌توانید برای رفع مشکلات تلاش کنید، ولی حواستان باشد فقط باید به دنبال راه‌حل درست بگردید تا همه مشکلات به خوبی برطرف شود. ​
کد خبر: ۵۷۷۵۳۹
فال هفته

متولدین اردیبهشت: این هفته برای شما می‌تواند روزهای خاصی را به همراه داشته باشد و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید این روزها تبدیل به خاطره خوبی در آینده شود یا این که خاطره تلخی را برای خود بسازید. فکر نکنید که زمان را از دست داده‌اید اگر بخواهید از همین امروز هم می‌توانید آینده خوبی را برای خود رقم بزنید.

متولدین خرداد: این قدر سرگرم کارهای خودتان هستید که گاهی خانواده‌ را فراموش می‌کنید. این رفتار می‌تواند شما را از جمع خانواده دور کند، پس حواستان را جمع کنید، اما در این هفته خبر مهمی دریافت می‌کنید. سعی کنید به اندازه کافی خود را درگیر این خبر کنید، نه بیش از حد لازم.

متولدین تیر: گرچه اوضاع پیش آمده خوشایند نیست، اما این شما هستید که باید خود را با شرایط هماهنگ کنید. شما به راحتی از پس این کار برمی‌آیید، پس جای هیچ گونه نگرانی نیست. همچنین در این هفته منتظر یک خبر خوش از طرف دوستانتان باشید.

متولدین مرداد: گرفتاری و مشکلات برای همه انسان‌ها وجود دارد، اما مهم است که شما چه تصمیمی را برای مقابله با این مشکل می‌گیرید. این روزها ساعت‌های بیشتری را نسبت به قبل در کنار خانواده خود باشید و فراموش نکنید که آنها به شما احتیاج دارند.

متولدین شهریور:کم‌کم شرایط برای شما مطلوب می‌شود و همین روزها احساس می‌کنید خوشبخت‌ترین فرد روی زمین هستید. قدر این موقعیت را بدانید و تمام تلاش خود را بکنید تا این موقعیت را با حرف‌های نابه‌جا از بین نبرید.

متولدین مهر: سفری در پیش دارید که می‌تواند خستگی شما را تا حد زیادی برطرف کند. همچنین این سفر برای شما موقعیت‌ها و موفقیت‌هایی نیز به همراه دارد. در این سفر موقعیت‌های خاصی برای شما پیش می‌آید که همه آنها می‌تواند برای بهبود وضع کاری‌تان مفید باشد. بنابراین لازم است کاملا هوشیار باشید تا فرصت‌ها از دست نرود.

متولدین آبان: متاسفانه خبر بدی دریافت کرده‌اید و این پیشامد کاملا شما را گیج و سردرگم کرده است. به خودتان مسلط باشید تا بتوانید یک بار دیگر اعتماد به نفس خود را به دست آورید. فراموش نکنید این روزهای سخت گذرا هستند و به زودی روزهای خوش وارد زندگی شما می‌شود.

متولدین آذر: برنامه‌های مهمی در سر دارید و طبق برنامه‌ریزی‌هایی که کرده‌اید، پیش می‌روید. در آینده نزدیک به هدف‌های‌تان می‌رسید، اما فراموش نکنید نرسیدن به یکی از آنها به معنای شکست خوردن نیست. با اراده و مصمم پیش بروید و موانع را یکی یکی از سر راه‌تان بردارید.

متولدین دی: در روزهای پیش رو خبر خوشی را دریافت خواهید کرد. همچنین برای شما شرایط جدیدی شکل خواهد گرفت که ابتدا شما را کمی پریشان می‌کند ولی پس از آن آرام خواهید شد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و سعی کنید از آن نهایت استفاده را ببرید.

متولدین بهمن: فکر می‌کنید همه تصمیماتی که در زندگی گرفته‌ و می‌گیرید، درست بوده است. برای همین هم همیشه بدون توجه به نصیحت دیگران به راه خود ادامه داده‌اید، اما به زودی متوجه خواهید شد که اشتباهات گذشته شما در آینده هم تاثیر بسیار زیادی بر جامی‌گذارد.  

متولدین اسفند: خبرهای بدی دریافت کرده‌اید، اما فراموش نکنید همه اتفاق‌های ناخوشایند، آنقدرها که ما فکر می‌کنیم، بد نیستند. مطمئن باشید آینده خوشی در انتظار شماست و به زودی همه ناراحتی‌ها پایان می‌پذیرد.

ضمیمه چاردیواری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
maryam
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
۰
۰
قشنگیش به گذرا بودنشه و مهم فقط اینه كه اعتماد بنفسمون فوق العادس

نیازمندی ها