فال هفته

متولدین فروردین: این روزها گرچه احساسات خوشایندی را تجربه می‌کنید، اما در باطن درگیر خاطرات تلخ گذشته هستید. شاید این روزها فرصت مناسبی باشد برای این‌که رویدادهای تلخ زندگی را فراموش کنید و به جای آنها خود را برای روزهای بهتر آماده کنید. تلاش کنید زمان بیشتری را با خانواده بگذرانید و دیدار با فامیل را فراموش نکنید.
کد خبر: ۵۷۹۶۴۳
فال هفته

متولدین اردیبهشت: خوب است خودتان بدانید که چه انتظاری از دنیا دارید و در مقابل چه‌کارهایی را برای رسیدن به آن انجام می‌دهید. فراموش نکنید تا زمانی که خود شما اقدامی برای پیشرفت‌تان انجام ندهید به موفقیت دست نخواهید یافت. یاد بگیرید همیشه روی پای خود بایستید و به دیگران متکی نباشید.

متولدین خرداد: سعی کنید در روابط کاری‌تان کمی منطقی‌تر برخورد کنید. شاید انتظاراتی که از اطرافیان دارید بسیار زیاد است. اگر این موضوع صحیح باشد نباید از آنها به دلیل توجه نکردن به این انتظارات دلگیر شوید. بزودی به سفری خواهید رفت​ .

متولدین تیر: بتازگی دچار مشکل بزرگی شده‌اید. اول این‌که این مشکل در چشم شما اینقدر بزرگ است و دوم، گذر زمان مشکلات را از میان خواهد برداشت. سعی کنید به خانواده خود بیشتر رسیدگی کرده و محبت‌تان را از فرزندان دریغ نکنید.

متولدین مرداد: شما فردی بسیار مهربان هستید به همین دلیل دوستان زیادی دارید. اما در روزهای گذشته دچار مشکلات مالی شده‌اید که نباید بیش از حد خود را نگران آن کنید. این قبیل مشکلات همیشه و برای همه در زندگی وجود داشته و دارد. به خدای بزرگ توکل کنید و قدری با برنامه پیش بروید.

متولدین شهریور: از سفری که برای شما بسیار خوب و مطلوب بوده بازگشته‌اید و آمادگی لازم را برای انجام کارهای اداری‌تان دارید. برای حفظ این روحیه، در طول روز زمانی را به ورزش اختصاص دهید. کار زیاد و مداوم هر فردی را کسل می‌کند. تندخویی را کنار بگذارید و سری به دوستان قدیمی بزنید.

متولدین مهر: مشکلات زیادی با خانواده خود دارید. اما این مشکلات آنقدر که شما فکر می‌کنید بزرگ نیست و شاید این شما هستید که قدر روزها و موقعیت‌های زندگی خود را نمی‌دانید. سعی کنید مسائل ذهنی خود را با همسرتان در میان بگذارید تا آنها راحت‌تر حل شوند و زندگی آرام‌تری داشته باشید.  

متولدین آبان: اشتباهات خود را گردن شانس نیندازید. برای یک‌بار فکر کنید که چرا این مشکلات فقط برای شما اتفاق می‌افتد. شاید بتوانید در تصمیم‌گیری‌های خود تجدیدنظر کنید و به زندگی‌ای که آرزوی آن را دارید، برسید. فکر و خیال بیهوده بزرگ‌ترین دشمن انسان برای رسیدن به هدف‌های واقعی است.

متولدین آذر: بدخلقی شما باعث آزار اطرافیان می‌شود و شاید به همین دلیل است که معمولا تنها هستید و دوستان زیادی ندارید. اما همیشه فرصتی برای جبران هست. می‌توانید با روی خوش مردم را به سمت خود بیاورید.  

متولدین دی: زیاده‌خواهی آفتی برای زندگی آرام است. تلاش و کار و کوشش هم حدی دارد. قدری به نحوه زندگی خود فکر کنید. باید کار کنیم که بهتر زندگی کنیم، نه این‌که زندگی را در کار خلاصه کنیم. دیدار والدین را از یاد نبرید.  

متولدین بهمن: همیشه و در زندگی همه انسان‌ها راه بهتری وجود دارد اما نباید به امید آن راه و آن روز که معلوم نیست کی از راه می‌رسد، دست روی دست گذاشت. دست به زانوی خود بگیرید و از جا برخیزید. برای زندگی باید برنامه داشت و بر اساس آن باید حرکت کرد.  

متولدین اسفند: مشکلات هرقدر بزرگ باشند، قابل حل هستند. آرامش‌تان را از دست ندهید. در آرامش فکر کنید؛ تصمیم بگیرید و اجرا کنید. توکل‌تان به خدای بزرگ را بیشتر کنید و کار امروز را به فردا نیندازید. روش فعلی شما فرصت‌​ها را از بین خواهد برد.

ضمیمه چاردیواری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها