رضا درعلی:یک سوال از شما داشتم؛ اگر ما مقاله یا گزارشی برای کلیک بفرستیم که جدید باشد و بتواند نظر کارشناسان کلیک را جلب کند، آیا امکان چاپ آن مقاله در ضمیمه کلیک وجود دارد؟ ممنون می‌شوم که پاسخ بدهید.
کد خبر: ۵۷۷۲۵۳

کلیک: صد البته. ما از نوشته‌ها، مصاحبه‌ها و ترجمه‌های شما بشدت استقبال می‌کنیم. تمام آنها از سوی تحریریه کلیک بازبینی خواهند شد و اگر واجد شرایط چاپ شدن باشند، به نام خود شما منتشر خواهند شد. همچنین اگر در محل سکونت شما یک اتفاق دیجیتالی رخ داده و مایلید که دیگر خوانندگان کلیک در آن باره بدانند، کافی است با ما تماس بگیرید.

صادق از نکا: چرا فرم مطالب ویژه‌نامه کلیک را عوض کردید؟ چرا نرم‌افزار پیشنهادی را حذف کردید؟ به نظر من فرم قبلی بهتر بود و الان بهتر نشده است.

کلیک: تعویض فرم مطالب کلیک با توجه به نظر بیشتر مخاطبان و کارشناسان حوزه آی.تی بوده است. در ضمن بخش نرم‌افزارهای پیشنهادی حذف نشده است، بلکه با توجه به ماهیت نرم‌افزار به صفحات مختلف ارجاع شده است. مثلا در کلیک همین شماره و در صفحات کارگاه، ما به شما نرم‌افزاری برای تهیه یک فیلم از تصاویر و فایل‌های موسیقی خودتان، پیشنهاد کرده‌ایم.

سیدعباس سیدزاده از تهران: من نظری درباره نصب کولر گازی روی پی‌سی به نشریه شما داده بودم، ولی شما آن را تاکنون در نشریه خودتان چاپ نکرده‌اید. شما ایده‌های خنده‌دار‌تر از ایده من را چاپ می‌کنید، ولی ایده من را هنوز چاپ نکردید. لطفا اگر به درد نمی‌خورد نظرتان را بگویید.

کلیک:حالا چرا اینقدر عصبانی؟! راستش را بخواهید ما اصلا این ایده شما را ندیده‌ایم. شاید در انبوه نامه‌ها یا پیامک‌ها گم شده باشد که در آن صورت عذرخواهی می‌کنیم. لطفا دوباره ارسال فرمایید. ما همه ایده‌های نو را معرفی می‌کنیم.

سینا رادفر: با سلام و خسته نباشید. درباره صفحه فناوری دیجیتال نظری دارم. اگر در این صفحه فناوری‌های جدید ساخته شده به دست مهندسان ایرانی هم گفته شود، خیلی خوب است. چون این مجله در ایران نوشته می‌شود، ولی متاسفانه ساخته‌های ایرانی را مدنظر قرار نمی‌دهد.

کلیک:حق با شماست و انتقاد وارد است. البته در چند شماره اخیر ما تلاش کرده‌ایم چند کارآفرین جوان ایرانی را در صفحه تلاش معرفی کنیم، اما می‌دانیم که این مقدار کافی نیست. قول می‌دهیم بیشتر در این زمینه تلاش کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها