قطورتر شدن پرونده اسطوره آرژانتینی

مارادونا باز هم یک خبرنگار را کتک زد

اسطوره آرژانتین باز هم علیه طلایی پوشان

مارادونا: برزیلی ها ! دست بردارید

دیه گو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین گفت: برزیلی ها دست بردارند، آنها نباید به خاطر یک قهرمانی در جام کنفدراسیون ها تا این حد ذوق زده شوند.
کد خبر: ۵۷۵۹۴۵
مارادونا: برزیلی ها ! دست بردارید


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین اعتقاد دارد که اسپانیا همچنان با قدرت به حکمرانی اش به فوتبال دنیا ادامه می دهد. وی گفت: برزیل قهرمان جام کنفدراسیون ها شد ، بله، این درست است اما مگر اتفاق بزرگی افتاده است؟ این همه هیاهو برای چیست؟ آنها فکر می کنند دیگر همه چیز تمام شده است اما اشتباه می کنند چون اسپانیا هنوز هم از آنها بهتر است حتی اگر سه گل از برزیل خورده باشند.
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین در ادامه گفت:  اسپانیایی ها خیلی بد شانس بودند که در فینال سه گل خوردند . آنها هرگز تیمی نیستند که سه گل دریافت کنند . باید بگویم اگر این مسابقه در یک کشور دیگر برگزار می شد برزیلی ها حتی نمی توانست به این فکر کنند که سه گل به اسپانیا بزنند.
مارادونای 52 ساله که هم اکنون در اندونزی به سر می برد در ادامه باز هم فوتبال برزیل را مورد انتقاد قرار داد و عنوان داشت: آنها نمی توانند ادعا کنند که بهترین تیم دنیا هستند، قهرمانی در جام کنفدراسیون ها که کیفیت چندان بالایی ندارد نمی تواند ملاک انتخاب بهترین تیم دنیا باشد. برزیلی ها صبورتر باشند و تا آغاز جام جهانی سال آینده باز هم صبر کنند.
مارادونا خاطر نشان کرد: آرزو می کنم در جام جهانی سال آینده آرژانتین با برزیل رو در رو شود. قدرت کنونی آرژانتین از تیم ملی برزیل بیشتر است و ما این موضوع را باید با قرار گرفتن مقابل آنها و شکست دادنشان نشان بدهیم.
وی در پایان گفت: جام جهانی سال آینده متعلق به آمریکای جنوبی است  و من امیدوارم که آرژانتین برنده این جام باشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها