اظهار نظر سرمربیان برزیل و اسپانیا پس از پایان فینال کنفدراسیون ها؛

اسکولاری: برزیل بهترین تیم دنیاست/ دل بوسکه: شوکه شدیم

لوییس فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل اسپانیا گفت: برزیل ثابت کرد بهترین تیم دنیاست .
کد خبر: ۵۷۵۵۶۵
اسکولاری: برزیل بهترین تیم دنیاست/ دل بوسکه:  شوکه شدیم


سرمربی برزیل گفت: ما تیمی را شکست دادیم که قهرمان جهان و اروپاست اما در مقابل این تیم،  برزیل شکست ناپذیر نشان داد.
اسکولاری گفت: بازیکنان برزیل خسته بودند اما میل شدید آنها برای پیروزی این خستگی را نشان نداد. میانه میدان کنترل شده بود و حملات برزیل کاملا حساب شده. به بازیکنانم تبریک می گویم تیمی را محصور تکنیک و هوش بالای خود کردند که قهرمان جام جهانی و اروپاست.
وی افزود: اسپانیا خیلی کم موفق شد در این دیدار شکل واقعی اش را نشان بدهد. آنها عجول و شتابزده بودند و نتوانستند خونسردی خود را حفظ کنند. البته این شکست به معنای پایان روزهای خوب اسپانیایی ها نیست، آنها پس از این شکست به سرعت می توانند خود را دوباره پیدا کنند و به همان اسپانیای همیشگی تبدیل بشوند.
سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل عنوان داشت: هیچ تیمی به غیر از برزیل نمی توانست حریفی شایسته برای ما در فینال جام کنفدراسیون ها باشد و من خیلی خوشحالم در برابر این تیم به پیروزی رسیدیم و قهرمان شدیم. قهرمانی در جام کنفدراسیون ها آن هم با شکست دادن تیمی همچون اسپانیا که همه فکر می کردند شکست ناپذیر است خیلی لذت بخش است. برزیل اکنون در مسیر قهرمانی در جام جهانی سال آینده قرار گرفته است و با اینکه یک سال به آغاز این رقابتها باقی مانده است خود را به عنوان اولین مدعی معرفی کرده است.
ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز پس از پایان دیدار فینال جام کنفدراسیون ها گفت: غم انگیز است پس از سه سال شکست ناپذیری در دیداری شکست خوردیم که فینال جام کنفدراسیون ها بود و یک جام را از ما گرفت. این شکست برای ما بسیار غیر منتظره بود و شوکه شدیم.
دل بوسکه در ادامه گفت: پیش از آغاز بازی فکر دیگری می کردم اما همه تصورات من نادرست بود. فکر نمی کردم که چنین شکستی را متحمل بشویم وباید اعتراف کنم که برزیل برای این قهرمانی از اسپانیا بسیار شایسته تر بود. آنها خوب دفاع کردند و بهتر از آن خوب حمله کردند. این تیم نقصی نداشت اما در مقابل برنامه های ما به هیچ عنوان اجرا نشد. هر احتمالی می دادم به جز اینکه شکستی سه بر صفر را متحمل بشویم.
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا خاطر نشان کرد: هیچ چیز برای اسپانیا تمام نشده است و می توانیم به سرعت از این شکست بازگردیم. هر چیزی تجربه خودش را دارد و این شکست نیز تجربه ما را بیشتر خواهد کرد و حتی ممکن است باعث شود تا در ماه های آینده تیم بهتری بشویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها