«لبه فردا» گیشه را ناامیدکننده آغاز کرد

تام کروز در میدان جنگ

فیلم «مرد بارانی» ساخته «بری لویسون» در فرهنگسرای ملل اکران می شود.
کد خبر: ۵۷۵۸۹۴
«مرد بارانی» در فرهنگسرای ملل

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل، در فیلم «مرد بارانی» تام کروز در نقش «چارلی بابیت» است. برادرش ریموند (داستین هافمن) به یک عقب ماندگی ذهنی حاد دچار است. او هیچ مشکلی برای صحبت کردن ندارد، طبق برنامه روزانه اش عمل می کند، به روش های بازی بیسبال کاملاً آشناست، برنامه غذایی اش را مرور می کند و اگر کوچک ترین بی نظمی در آن ببیند، به شدت برخورد می کند. او حتی قادر است تا 46 بشمارد و جذر اعداد را در یک چشم بهم زدن بگیرد اما واقعاً او به چه می اندیشد؟.

یکی از لحظات درخشان فیلم «مرد بارانی» صحنه ای است که چارلی احساسش را درباره ی ریموند بروز می دهد، در حالی که با عجز کامل فریاد بر می آورد:«من می دانم که پشت این چهره و رفتار کسی پنهان شده است! اما چه کسی؟ و کجا؟».

«مرد بارانی» اسکار بهترین فیلم اسکار بهترین کارگردانی -اسکار بهترین بازیگر مرد برای داستین هافمن- اسکار بهترین فیلمنامه -نامزد اسکار بهترین طراحی صحنه-نامزد اسکار بهترین فیلم برداری-نامزد اسکار بهترین تدوین- نامزد اسکار بهترین موسیقی متن-جایزه گلدن گلوب بهترین جایزه طلایی جشنواره بین‌المللی فیلم برلین را از آن خود کرده است.
 
این فیلم فردا چهارشنبه 12 تیرماه ساعت 17 در فرهنگسرای ملل اکران می شود. علاقه مندان می توانند به فرهنگسرای ملل به نشانی بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر یا تلفن 22671718 تماس حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها